אורה סומא ודיאטה: לא כל הנוצץ זהב הוא

קטגוריה ראשית > סוגי דיאטות

מאת: לימור גלר, מטפלת מוסמכת בשיטת "אורה-סומא" ריפוי בעזרת צבעים.

במאמר "דיאטה בצבע"  נכתב על ההשפעה של הצבעים עלינו באופן מודע ובלתי מודע, תוך מתן דגש על הצבעים אדום, צהוב, כתום וירוק בהקשר של הרגלי אכילה וירידה במשקל. במאמר זה  אתמקד בצבע הזהב והקשר שלו להפרעות אכילה ואובססיביות באכילה (זאת על פי שיטת אורה-סומא תרפיה בצבעים).

בשיטת "אורה-סומא" ריפוי בעזרת צבעים, ישנם 107 בקבוקי צבע דו-שכבתיים המכילים צמחי מרפא, שמנים אתריים, קריסטלים ואת התדר של הצבע. כאשר מגיע לקוח לייעוץ,  עליו לבחור ארבעה בקבוקי צבע.

1. הצבע הראשון מייצג את הפוטנציאל האישי.

2. הצבע השני מייצג את האיכויות שבנו שלא באות לידי ביטוי כרגע בחיינו.

3. הצבע השלישי מייצג את ההווה.

4. הצבע הרביעי מייצג את העתיד שהאדם מייחל לו.

gold egg ראשי

אורה סומא: צבע הזהב יכול לרמז על חוכמה מולדת

האבחון אישי ומלא, מקיף את כל תחומי החיים. הייעוץ לעולם אינו דומה בין הלקוחות גם אם יבחרו אותם צבעים מכוון שלכל צבע יש המון משמעויות ולכל אדם אנרגיה שונה. למרות זאת, ישנו מכנה משותף בין הלקוחות שבוחרים בצבע זהב כצבע שני מתוך הארבעה ועל כך אני רוצה להרחיב בהמשך.

על צבע הזהב
כשמדברים על צבעים לרוב לא מזכירים את הצבע זהב, אלא כאשר מדובר בתכשיטים או כשרוצים להגיד שמשהו מאוד משובח ויקר ולכן הוא שווה זהב. הזהב מיוחס למלוכה (כתר זהב), לקדושה (בבית המקדש היה מזבח זהב ומנורת זהב), וגם להצלחה (מדליית זהב).

על פי ה"אורה-סומא" הזהב מייצג גם חוכמה פנימית, כלומר ללקוח שבוחר את הצבע זהב בבקבוק צבע ראשון, יש חוכמה פנימית מולדת.

על פי שיטת "אורה-סומא", לכל צבע יש את הצד החיובי והצד המאתגר. כאשר הלקוח בוחר בצבע זהב במיקום שני מתוך ארבעת הצבעים שבחר, נתייחס לזהב כמאתגר.

אחד הסימנים לדעת שהזהב בצד המאתגר הוא "אכילה רגשית" – כלומר:
1. אם אתם מרגישים דחף לאכול לא מתוך תחושת רעב.
2. אכילת מתוקים במשך כל היום.
3. בולמוסי אכילה לא נשלטים.
4. אכילה מרובה במיוחד אחרי תחושת כשלון או דחייה.
5. אכילה מתוך תחושה של ריקנות, חוסר שמחה או שעמום.

כיצד מונעים אכילה רגשית על פי שיטת האורה סומא?
לפני שאתם אוכלים התרכזו באזור הטבור ושאלו את עצמכם, מה אני מרגיש? אם הרגשתם חוסר שמחה, עשו משהו שיגרום לכם שמחה. עם הרגשתם ריקנות, נסו להרגיש מה נמצא תחת הריקנות, אולי בלבול? נסו לעשות סדר במחשבות ולכתוב כל מה שאתם מרגישים עד שתגיעו לתשובה הסופית.

מילוי החסר האמיתי יוצר תחושה של מלאות ולכן אין יותר צורך באכילה רגשית.

מקרים קיצוניים של זהב בפן המאתגר הם: התמכרויות (לדכא את האמת שלי), אובססיביות באכילה, השמנת יתר, ובעיות עיכול קשות.

אנשים שהצליחו להתגבר על התופעות שציינתי מצאו את "שביל הזהב" – דרך האמצע שאינה נוטה לשום קיצוניות, הכירו בערך-עצמם והבינו שהם "שווים זהב". בדרך כלל אנשים אלו הופכים להיות מורי דרך רוחניים המעצימים אחרים.

הזהב מורכב מאדום, צהוב וכתום, לכן אכילת פירות וירקות בצבעים אלו יתנו לנו את האנרגיה של הזהב (במיוחד לימון, תפוח ותפוז, שיבולת שועל "קוואקר").

ישנם אנשים שמרגישים צורך לענוד תכשיטים מזהב מפני שהם זקוקים לאנרגיה של הזהב (תירוץ טוב למי שאוהבת תכשיטים) ולא תראו אותם אף פעם עם תכשיט עשוי כסף. ישנם כאלה (בעיקר נשים) שיתחברו לצבע זהב דרך צביעת השיער לבלונד, דרך נעילת נעל בצבע זהב, לבוש של בגד בצבע זהב או אביזר מזהב.

מפסיקים את האכילה הרגשית אחת ולתמיד:
דרכים נוספות להתחבר לאנרגיה של הזהב ובכך להפסיק "אכילה רגשית" הם:

1. החזקת אבן סיטרין זהובה עוזרת לגלות ולהכיר את העוצמה הפנימית.

2. עשיית מדיטציה העוזרת להתחבר לקול הפנימי, לאינטואיציה, לחוכמה פנימית ול"אני העליון". גם שהייה בטבע כאשר השמש מחממת מעל מועילה מאוד להתחבר אל "השמש הפנימית".

שאלות ותגובות למאמר זה או לקודמו אשמח לענות.

לא ניתן להגיב למאמר זה.