מבט לכוכבים: 6 סוגי דיאטות של סלבס

קטגוריה ראשית > דיאטות של סלבס > מאמרים נבחרים > קטגוריה ראשית > סוגי דיאטות
  1. דיאטת חמשת המרכיבים- הדיאטה כשמה כן היא. כל ארוחה צריכה לכלול כ-5 מרכיבים: חלבון, פחמימות מורכבות, סיבים תזונתיים, שומן ונוזלים. יש צורך לאכול כ-5 ארוחות ביום עם מתכונים המכילים עד 5 מרכיבים. מותר יום אחד בשבוע בו אוכלים הכל באופן חופשי. סלבס: אווה מנדז, אלישיה קיז, ליידי גאגא, מייגן פוקס, קייטי פרי. 
  2. דיאטת הטריות- מדובר בארוחות גורמה טעימות להפליא שהוכנו על-ידי שף ומגיעות ישירות לבית. הארוחות הללו מותאמות אישית למטרות והיעדים לירידה במשקל של האדם שמבצע את הדיאטה כמו גם, תוכנית כושר, מאכלים אהובים ולא אוהבים וארוחות צמחוניות ונטולות גלוטן. דיאטה מסוג זה יקרה לחלוטין מתאימה לסגנון החיים של סלבס: שניי גריימס, פאולה עבדול.
  3. דיאטת הזון (Zone)- בדיאטה מסוג זה, הגוף מקבל 40 אחוז מצריכת הקלוריות היומית שלו מפחמימות, 30 אחוז מפחמימות שונות ו-30 אחוז משומנים. איזון הכמות הנכונה של חומצות אמינו עם פחמימות מסייע בשליטה על התיאבון ומניעת אכילה מיותר (ובכך בעצם עלייה במשקל). יש לאכול 3 ארוחות מדודות ביום ושני חטיפים, מה שמונע מאיתנו להיות רעבים ועצבניים במשך היום. סלבס: ג'ניפר אניסטון, סנדרה בולוק, דמי מור.
  4. דיאטת מיצים סחוטים- מדובר בדיאטה המתבססת על צריכה של 6 מיצים (1,200 קלוריות ליום). הסלבס מקבלים למפתן ביתם מיצים שנסחטו במיוחד עבורם ולטעמם, עשירים בחומרים מזינים שנועדו להחליף ארוחות וחטיפים, אלכוהול וקפאין. דוגמה למיץ: כרוב, תרד, סלרי, מלפפון וחסה. סלבס: ניקול ריצ'י, גוון סטפאני.
  5. דיאטת מאכלים טבעיים וטריים- דיאטה זו מספקת ארוחות טריות מדודות לפי קלוריות, עתירות חלבון ודלות פחמימות. גם כן מדובר בדיאטת גורמה שאת מנותיה מכין שף בהתאם לדרישות אישיות של הסלב. סלבס: ג'ניפר לופז, סופיה ורגרה.
  6. דיאטת סאות'-ביץ'- דיאטה זו מחולקת ל-3 שלבים, כאשר שני השלבים הראשונים קשים יותר מהשלישי. מטרת התוכנית היא לחסל את הצורך של אנשים "לחטוף" אוכל, להצליח לרדת במשקל ואף לשמור על אורך חיים שכזה. הדיאטה לא עובדת לפי ספירת קלוריות או גודל מנות, אך מכריחה להיפרד מלחם, אורז, תפוחי-אדמה, פסטה, מאפים ופירות לשבועות הראשונים. מטרת הדיאטה היא להחליף פחמימות ושומנים רעים עם פחמימות ושומנים טובים. סלבס: קים קטרל, אופרה, ביל קלינטון, ניקול קידמן.

ככל הנראה, דיאטות של סלבס אינן פשוטות לביצוע, או למימון. מדובר בשיטות שדורשות  הרבה בעלי מקצוע שיספקו לך את הנדרש כדי לעמוד בדיאטות הקשוחות הללו. זיכרו, לפני התחלה בדיאטה מסוימת יש להיוועץ ברופא או בדיאטנית. יתרה מכך, אכלו בריא ומסודר, הימנעו מלאכול שטויות ועשו פעילות גופנית לפחות 3 פעמים ביום ותראו לסלבס שזה לא חייב להיות עינוי.

לא ניתן להגיב למאמר זה.