7 מזונות המסייעים לנו בהורדת משקל

קטגוריה ראשית > סוגי דיאטות > דיאטות לפי סוגי מזונות > קטגוריה ראשית > טיפים > קטגוריה ראשית > טיפים > טיפים אקראיים > מאמרים נבחרים > קטגוריה ראשית > תזונה נכונה

אנשים שרוצים לרדת במשקל יכולים לנסות לצרוך יותר סיבים כחלק מהתזונה היומית שלהם, כדרך למניעת עלייה במשקל או לעידוד ירידה במשקל. הנה שבעה מזונות עשירים בסיבים שכדאי לכם לשלב בתזונה היומית שלכם.

תפוחים

תפוח בינוני מכיל כ-4 גרם של סיבים, תפוח גדול מכיל כ-5 גרם סיבים. בנוסף לכך, תפוחים מלאים בוויטמין C ואשלגן, המחזקים את המערכת החיסונית מפני דלקות ושחרור אנרגיה מחלבונים, שומן ופחמימות.

שעועית ירוקה

כוס אחת של שעועית ירוקה מכילה כ-4גרם של סיבים. בנוסף לכך, מסייעת להזנת העור ומלאה בוויטמין C.

בטטות

בטטה אפויה בגודל בינוני מציעה כ-5 גרם של סיבים ל-103 קלוריות. הבטטה מסייעת לראייה ומכילה בתוכה וויטמין C, אשלגן, ברזל וויטמין E.

פטל

בכוס אחת של פטל יש כ-8 גרם סיבים. פטל הוא מקור מצויין לסיבים וויטמין C.

תותים

בכוס אחת של תותים טריים ישנם כ-3 גרמים של סיבים ויותר מהמינון המומלץ של וויטמין C, יחד עם נוגדי חימצון השומרים על עור בריא.

חומוס

3/4 כוס גרגירי חומוס מכילים כ- 8 גרם של סיבים. בנוסף לכך, בחומוס יש כמות טובה של ויטמין B6 וחומצה פולית, המסייעים ביצירת תאים חדשים ובריאים בגופינו.

דלעת

כוס דלעת מבושלת מכילה כ-3 גרם של סיבים יחד עם הוויטמינים A, E, C ואשלגן.

נסו לשלב את שבעת המזונות הללו בצריכת המזון היומית שלכם ותיהנו מהיתרונות הבריאים שלהם יחד עם היכולת שלהם לסייע לכם למנוע עלייה במשקל ואף לעודד ירידה במשקל.

בתיאבון!

לא ניתן להגיב למאמר זה.