איך לשמור על הבריאות בגיל הזהב:

דברה מסינג לא נחה

קטגוריה ראשית > דיאטות של סלבס

מאת: מערכת Diet

דברה מסינג לא עצרה לנוח על זרי הדפנה כאשר הסידרה ויל וגרייס הסתיימה.
היא מיד העסיקה את עצמה עם סידרה חדשה ועם גוף חדש ואמרה שלום למשקל ההריון שהעלתה.

דברה מסינג (צולם על ידי Rubenstein)

דברה מסינג (צולם על ידי Rubenstein)

בגליון ינואר של  מגזין Shape, מדברת דברה על התחלות חדשות ועל הדרך שלה. היא מגלה אסטרטגיות וכמה החלטות שהיא מקווה שיגרמו לשנה הקרובה להיות הכי בריאה ומוצלחת שלה.

הישארי נאמנה לשורשים שלך
אריק מקורמק, שותפה של דברה בסידרה "וויל וגרייס", כינה אותה פעם "השחקנית הכי מקורקעת שאני מכיר", "זו המחמאה הכי גדולה עבורי", אומרת דברה, אשר עדיין מתייחסת לכל שחקני המשנה של הסדרה כמשפחתה, "הייתי רוצה לחשוב שאני ככה בגלל החינוך שלי. ההורים שלי לימדו אותנו כי יש להתייחס לכולם עם כבוד והתחשבות", אומרת דברה. "הדבר היפה ביותר שאמא שלי אמרה לי הוא שהיא גאה בעובדה שאני אדם נחמד".

המציאי את עצמך בכל פעם מחדש
דברה מעידה על עצמה שתמיד ידעה שהיא רוצה להיות שחקנית. "נהגנו לשחק 'האי של גיליגן'", היא נזכרת, "רציתי להיות ג'ינג'ר, אבל תמיד הייתי מרי אן". הוריה עודדו אותה להמשיך תוך כדי לימוד בקולג' ואכן היא קיבלה את המאסטר שלה ופגשה את בעלה לעתיד,  ושינתה את שמה מ'דבי' ל'דברה'. "מי שקורא לי דבי כיום, מסתכן בחייו", היא צוחקת.

ההורים שלה גם הנחילו לה את חשיבותה של עבודה קשה. מגיל צעיר היא יצאה לעבוד, במפעל לתכשיטים וקייטרינג, שיעור שלימד אותה את חשיבות הכסף, "אני לא מניחה שתהיה לי עבודה בעוד 5 שנים. תראו את הכלכלה כיום. שום דבר לא בטוח"

הפסיקי לדאוג מה אחרים חושבים
כולנו יודעות כי השלת משקל ההיריון הוא קשה, אז תארי לעצמך לעשות את זה למול כל העולם דרך עדשת המצלמה. דברה עבדה על הורדת משקל ההריון בזמן שכל העולם צפה, באופן קבוע היו תמונות שלה פרושות בצהובונים בהשוואה לכוכבות אחרות שהיו בהריון וכבר ירדו, או לא, את המשקל העודף.

"הייתי כל כך מדוכאת ומתוסכלת", מעידה דברה, "זה לא שלא ניסיתי להוריד את המשקל העודף – להיפך – מיד לאחר הלידה יצרתי קשר עם מאמן אישי, וזה מאד עזר לי להפסיד את הקילוגרמים הראשונים. אבל הייתי מותשת, לא הצלחתי להכיל גם את תפקידי כאם חדשה, גם את מקומי כשחקנית וגם להשקיע 6 שעות ביום לאימון", היא מספרת, "אז הורדתי קצת לחץ, התחלתי לאכול בריא, התאמנתי פחות שעות". לקח לה שלוש שנים, אבל היא ירדה את כל המשקל מההריון ועוד קצת "בסופו של דבר אני מאוד גאה בדרך שלי כי אני חושבת שזה היה בגישה בריאה – סוף סוף לקחתי בעלות על הגוף שלי "

האם גם את אימא טרייה ודואגת מה כדאי ולא כדאי לאכול? הכנסי וקראי על תזונת אימהות טריות

תורגם והותאם לקהל הישראלי מתוך מגזין Shape

לא ניתן להגיב למאמר זה.