תרגילי פילאטיס וחשיבה חיובית, דניס ריצ'ארדס

קטגוריה ראשית > דיאטות של סלבס > מפת האתר > מושגים דיאט

מאת: מערכת Diet

דניס ריצ'ארדס היא אם לשניים ואומרת שהיא מתאמנת "כמעט כל יום", כשפילאטיס הוא האימון המועדף עליה.
דניס ריצ'ארדס (צולם על ידי Glenn Francis)

דניס ריצ'ארדס (צולם על ידי Glenn Francis)

דניס שמה דגש על פילאטיס מעצב לכל הגוף "אימון זה", היא מספרת במגזין shape, "לא רק שעזר לי לרדת מידה אחת בג'ינס, אלא גם נתן לי זמן איכות לעצמי". לדניס, כמו לג'ניפר לאב יואיט, חשיבה חיובית היא הדבר החשוב ביותר.

לדניס יש היסטוריה של כאבי צוואר וגב חזקים. "הפילאטיס הינו צורת האימון היחידה שאינה מזיקה לגב שלי" היא מספרת. הפילאטיס, לדבריה, לא רק שעזר רבות לאיך שהיא תופסת את עצמה, אלא גם לבריאותה. זו גם צורת האימון היחידה שהחזירה את ביטנה לשטוחה לאחר הלידה "אני פשוט אוהבת את זה!" אומרת דניס.

רוצים גם אתם לנסות?

כמו ידוענים רבים, דניס ריצ 'רדס אומרת שהיא נשארת במצב כזה על ידי אכילת כמעט הכל, אבל במתינות: "לארוחת בוקר אנחנו בדרך כלל אוכלים שיבולת שועל עם פירות, לחטיף של אחר הצהריים אני הכי אוהבת פרוסות מלפפונים ועגבניות עם מעט שמן זית ומלח ים."

גם אתם יכולים להנות ממתכונים טעימים ובריאים! פשוט הכנסו למתכוני הבריאות שלנו ולמתכונים לפי קלוריות

היא טוענת שהיא לא אובססיבית למשקל שלה. המיקוד שלה הוא לא על המספר שמראה המשקל, אלא על אכילה בריאה.

"בעצם, אני יותר רגועה לגבי התזונה שלי מאז שילדתי, לעולם לא אדבר על משקל סביב הילדים, והם לעולם לא ישמעו אותי אומרת: 'אמא מרגישה היום שמנה'. אני חוששת שזו אמירה שרק תגרום לילדות להפוך להיות נשים מתוסכלות ממשקלן".

גם אתם דואגים לתזונה נכונה עבור ילדכם? הנה עוד מידע חשוב על תזונת ילדים

דניס איבדה את אמה לסרטן השד בשנה שעברה. כשנשאלה מהו הדבר הכי חשוב שלמדה מאימה היא אומרת: "חשיבה חיובית". היא מספרת שיש להתמקד בחשיבה חיובית כדי לקבל פרספקטיבה חיובית על החיים בכלל ועל הבריאות בפרט. זהו הרגל שהיא מקווה שתצליח להקנות לילדים שלה.

האם אתם מתוסכלים מהמשקל שלכם? תוכלו לחשבו בעזרת מדד ה BMI שלנו , תוכלו גם לנסות את מחשבוני הדיאטה הנוספים שלנו!

כמו רוב הנשים, דניז מבלה חלק ניכר של היום בדאגה לכך שכל אהוביה מטופלים ומאורגנים. אבל היא למדה גם את החשיבות של התמקדות בעצמה, בין היתר, לרווחתם.

תורגם והותאם לקהל הישראלי מתוך מגזין Shape

לא ניתן להגיב למאמר זה.