הקימורים של ג'יימי פרסלי

קטגוריה ראשית > דיאטות של סלבס

מאת: מערכת Diet

המיתוס הגדול ביותר בהוליווד הוא שכולם בכושר כי יש להם את כל הכסף בעולם עבור מאמנים אישיים ושפים מקצועיים.
ג'יימי פרסלי (צולם ע"י alacoolc)

ג'יימי פרסלי (צולם ע"י alacoolc)

זה נכון, אך בזמן שהם יכולים להרשות לעצמם הטבות אלה, הם עדיין צריכים לעשות את העבודה.

ראו את ג'יימי פרסלי, 31, כוכבת הסידרה "קוראים לי ארל" וזוכת פרס ה'אמי', אשר זכתה לאחרונה להיות ברשימת הגופות הלוהטים ביותר בהוליווד ורק לפני כשנתיים ילדה את בנה דזי. היא מעידה על עצמה שמאז ומתמיד התאמנה ברציפות ותמיד האמינה בגישת "בלי מאמץ אין הישגים" בכל הקשור לגופה.

כמובן, שהקסם של ג'יימי הוא הרבה מעבר לשרירי בטן מחוטבים, היא גם שופעת ביטחון עצמי, תכונה שהיא מוצאת מושכת אצל אחרים.

במאמר למגזין SHAPE מספרת ג'יימי את סודותיה לגוף מחוטב ולמוטיבציה גבוהה ומחווה דעתה על מה באמת עושה אישה סקסית:

הישארי ממוקדת מטרה
כמו הרבה אמהות, ג 'יימי הרשתה לעצמה לאכול כל מה שהיא רצתה בזמן ההריון ועלתה במהלך הריונה 12 ק"ג. אחרי שנולד בנה, היא הציבה לעצמה מטרה ספציפית: לחזור לכושר בזמן למסיבת יום ההולדת ה -30 שלה. "ביליתי בחדר הכושר, רצתי על ההליכון והרמתי משקולות", היא אומרת.
כשיום ההולדת שלה הגיע, היא חשה בטוחה מספיק וחגגה עם החברות הכי טובות בבריכה בלאס וגאס.

קימורים נכונים
מיתוס נוסף בהוליווד אומר כי כל השחקניות רוצה להיות במידה 0. "לא אני!", אומרת ג 'יימי בהדגשה. "בטח שאני רוצה לרדת את משקל ההריון שלי, אבל אני לא רוצה לאבד את התחת שלי!"

כדי לשמור על הקימורים שלה, היא עושה מגוון של אימונים ומקפידה על אוכל בריא "אני חושבת שזה סקסי, כאשר נשים הן חטובות גוף", אומרת ג 'יימי.

הבליטי את התכונות הטובות ביותר שלך
במגזין SHAPE נשאלת ג'יימי אם מאז הלידה שלה משהו השתנה בתפיסת הגוף שלה?" הייתי אומרת", היא מסבירה, "שהשינוי חל רק במוח שלי, אבל בזמן האחרון, אני אוהבת את הבטן שלי; לאחר גידול בן אדם בתוכי, אין בעיניי דבר יותר מדהים או סקסי!" בגלל זה היא מתמקדת בעיקר על שרירי הבטן, שהם מבחינתה, מרכז; ליבת הגוף. "הליבה שלך, תומכת בעמוד השדרה שלך ומכאן בכל גופך", היא אומרת, "כל מהלך חייך, כל מעשיך תלויים בליבה שלך".

לא רק ג'יימי מתרגלת את שרירי הבטן שלה, גם בריטני ספירס עושה זאת וגם את יכולה!

גווני את שיגרת האימונים שלך
ארבעה ימים בשבוע, המאמן שלה, מייק ג' ונס, יוצר עבורה סדרת אימונים. הסידרה יכולה לכלול כל דבר החל מקיקבוקסינג ועד להרמת משקולות. "אני משתעממת בקלות, כך שהוא משנה ללא הרף את האימון", אומרת ג 'יימי.

רוצה גם את לגוון את שגרת האימונים? נסי את מגוון תירגולי הכושר שלנו

השגרה עשויה להשתנות, אבל שני דברים תמיד ישארו קבועים: "רוב התרגילים שאנחנו עושים הם עבודה על שרירים מרובים בבת אחת", אומר ג 'ונס, "ואין שום הפסקה בין הסדרות, כך שקצב הלב של ג'יימי ושריפת הקלוריות שלה נשארים גבוהים."

כך שומרת ג'יימי על מראה בריא במהלך כל השנה והיא שומרת על עצמה מוכנה תמיד להליכה על השטיח האדום.

תורגם והותאם לקבל הישראלי מתוך: Shape Magazine

לא ניתן להגיב למאמר זה.