לא כל המשמין הוא חטא: מאכלים שכיף וצריך לאכול:

נשים צרפתיות לא משמינות

קטגוריה ראשית > טיפים > קטגוריה ראשית > סוגי דיאטות > קטגוריה ראשית > תזונה נכונה

מאת: מערכת Diet

אחרי שגילתה לנו את סוד הצרפתיות לשמירה על גוף חטוב ללא חדר כושר, חוזרת מיריי ג'וליאנו, בעוד כמה טיפים מתוך ספרה "נשים צרפתיות לא משמינות", המבוסס על העיקרון כי על ידי אימוץ דפוסי התזונה ואורח חיים של הנשים הצרפתיות, אפשר לשמור על גוף בריא בלי תחושת החסך שמלווה דיאטות נפוצות אחרות.

התענגו על מה שאתם אוכלים (צולם ע"י Bengt Nyma)

התענגו על מה שאתם אוכלים (צולם ע"י Bengt Nyma)

ג'וליאנו ממליצה על אכילה לשם תענוג, תוך התמקדות בהנאה מהאוכל. אין מאכלים אסורים כל עוד צורכים אותם במנות קטנות. לטענתה, הסוד הגדול ביותר של הנשים הצרפתיות הוא, שהן למדו לאכול עם הראש ולבחור את ההנאות והפינוקים שלהן בתבונה.

ג'וליאנו שמה דגש על איכות לעומת כמות, אכילה איטית, והתענגות על הטעמים הייחודיים של כל מזון, ומעודדת להפסיק לאכול כאשר מרגישים מרוצים ושבעים.

עיקרי הדיאטה והתזונה של נשים צרפתיות
ג'וליאנו מציינת את חשיבות אכילת שלוש ארוחות ביום, תוך שימת דגש מיוחד על ארוחת בוקר, העוזרת לשמור על קצב חילוף חומרים תקין ויציב לאורך היום.

כן היא ממליצה להרבות ככל האפשר בהכנת המזון בבית, דבר המעניק מודעות ושליטה על אילו מזונות אנו צורכים. ארוחות במסעדה וארוחות takeaway הן לעתים קרובות עשירות בשומן, מלח וסוכר, לכן לא מומלץ להרבות בהן.

ג'וליאנו מדגישה את ערכם של מזונות טריים, עונתיים, ומעודדת שימוש רב בירקות ופירות. עוד היא ממליצה להשתמש בעשבי תיבול טריים ובתבלינים על מנת להוסיף לאוכל טעם ולחסוך בקלוריות מיותרות. הספר כולל מתכונים רבים המוכיחים כי ניתן לאכול אוכל טעים ועדיין לרדת במשקל.

בקרו בדף המתכונים לפי קלוריות שלנו לכמה מתכונים טעימים ודלי קלוריות

ומה על השתייה? ככלל, אומרת ג'וליאנו, העדיפו מים כמשקה העיקרי שלכם. שתיית יין מותרת ואף מומלצת, אבל רק יחד עם הארוחות ועם כוס נוספת של מים.

קראו עוד על שוקולד, יין ומה שביניהם

לחם ושוקולד הם מזונות שכולנו אוהבים, ואפשר לאמץ אותם, אבל תמיד עם מודעות של איכות על כמות. כמו שאומרת ג'וליאנו: 'הרבה יותר מענג להתרפק על פיסה אחת של שוקולד משובח מאשר על תריסר חטיפי שוקולד'.

לא ניתן להגיב למאמר זה.