ריקודי בטן להקלה על כאבי גב

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > כללי > מאמרים נבחרים > קטגוריה ראשית

רק מתוך השם "ריקודי בטן", הרבה אנשים מאמינים כי רק שרירי הבטן הם אלה שעובדים. אך זאת לא המציאות, ריקודי בטן מפעילים הרבה שרירים אשר בדרך כלל אנו לא מפעילים כמעט. תנועה כמו ה "שימי" עובדת על כל הגוף מכף רגל ועד ראש. אפילו קצות האצבעות נעות בזמן הריקוד האקזוטי. כל שריר וכל עצם משתתפת בתנועות ריקודי הבטן. בגלל שהתנועות נשלטות מתנועה רגוע ואיטית לתנועה מהירה ואנרגטית, השרירים כל הזמן מתכווצים ומשתחררים, פעולה אשר מפסלת יפה את השרירים.

יתרון נוסף של ריקודי הבטן הוא שהריקוד שומר על עמוד השדרה צעיר. תנועות הריקוד מבטיחות כי עמוד השדרה נשאר משומן.תנועות ריקדי הבטן גם מחזקות את שרירי הגב במיוחד את שרירי הגב התחתון. לאנשים עם בעיות גב כרוניות מומלץ לקחת חלק בפעילות הזו. מכיוון שזו פעילות גופנית בעצימות נמוכה, היא מתאימה לכל גיל ויכולות גופניות. לריקודי בטן יש תנועות רכות חושניות יותר, כך שאין פגיעה במפרקים.

אבל זה לא פשוט כמו שזה נראה. התנועות הן די קשה לביצוע למרות שזה נראה כל כך טבעי. זה היופי שבדבר. להיות בעלי משמעת עצמית ורצון ללמוד הם הדרישות הקשות ביותר. זהו ריקוד מלכותי ביותר. כלומר, היציבה צריך להיות מושלמת. האצבעות צריכות להיות ממוקמות בצורה שתראה גישה נכונה. אפילו פרטים קטנים ביותר כמו תנועות ראש חיונית על מנת להפוך את הריקוד לחינני כמו שהוא. בשל שיפור ביציבה, הדבר גורם לאנשים להיראות גבוהים יותר ממה שהם באמת, וכמובן הקלה משמעותית בכאבי גב עקב יציבה לקויה.

כמו כל צורה אחרת של פעילות גופנית, לא צריך להעמיס על עצמכם. פעמיים בשבוע של ריקודי בטן מספיקה כדי להשיג את היתרונות ללא הסיכונים. מומלץ לשלב אימונים אחרים כמו יוגה או פילאטיס.

עבור מתחילים שלעולם לא התנסו בריקודי בטן, אין זה נבון ללמוד את הריקוד באמצעות הדרכה בסרטוני וידאו. אלה עזרים חזותיים אשר עשויים להיות שימושיים עבור אנשים שכבר יודעים לרקוד, עדיף להרשם לקוצה של ריקודי בטן או ללכת לאימונים אישיים כדי ללמוד את היסודות. בדרך זו, המורה יכול לספק לך את היסודות הנכונים ולוודא כי התנועות מתבצעות באופן הנכון, ובכך להפחית את הסיכון לפציעה.

חשוב לתחיל בריקודי בטן עם עיניים פקוחות ורגליים על הקרקע. ריקודי בטן, למרות הקונוטציות המיסטיות שלו, זה לא קסם אשר פשוט ימוסס את הקילוגרמים הלא רצויים. זהו אימון של חיטוב וחיזוק שרירים, יציבה נכונה ומודעות גופנית גבוה יותר.

shimmystyle - חנות אקססוריז לריקודי בטן. צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניות, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף, עגילים גותים, צמידים וטבעות ציפורן בעיצובים יחודיים, מאמרים מרתקים ומעשירים ועוד

לא ניתן להגיב למאמר זה.