מאמן כושר אישי-הדרך המבוקרת לירידה במשקל

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > כללי > מאמרים נבחרים > קונים בריא > מטפלים ומאמנים להרזיה

מאמן כושר אישי-הדרך המושלמת לירידה במשקל

ההשמנה היא בעיה חמורה ביותר,כיום מילוני אנשים סובלים מעודף משקל והשמנה.ילדנו צופים שעות רבות בטלויזיה או מול המחשב ופחות פעילים גופנית.המדינה משקיעה המון משאבים על ניתוחים ותרופות לטיפול בהשמנה.אך אם נתעסק במניעה ראשונית-הסברה,כך נחסוך המון עלויות כספיות לפתרון בעיית ההשמנה.

ירידה במשקל,אורח חיים בריא

כיום האיגוד האמריקאי לספורט ממליץ על כ-250 דקות שבועיות של פעילות אירובית כך בעצם ניגרום לגוף להיות במאזן קלורי שלילי ונעודד ירידה במשקל.פעילות אירובית כוללת:הליכה,ריצה,עליית מדרגות,קפיצה על דלגית,ריקודים ועוד מגוון פעילות שעובדות על סבולת לב ריאה להבדיל מאימון במשקולות בחדר הכושר.

מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי יגיע עד אליך הביתה ויבנה לך תוכנית אימונים שמתאימה לך אישית.מאמן הכושר למד את מקצוע הכושר היטב וידריך אותך להשיג תוצאות מבוקרות ובטוחות לאורך זמן.אימון כושר אחד על אחד משמעותו שהמתאמן ומאמן הכושר לבד נפגשים על בסיס שבועי ומתאמנים.במה זה טוב?? למה לא ללכת לחדר הכושר?

אימון כושר אישי ראשית כל מבטיח לך שאתה מגיע לאימון אם תרצה או לא! כיום במחקרים שנעשו בעניין שמו לב שמנויים לא מגיעים לחדר הכושר ויותר מכך נושרים מתוכנית האימונים מכיוון שאין להם פיקוח ובקרה והחשוב מכל עידוד ומוטביציה.

תפקידו של מאמן הכושר האישי הוא קודם כל לעודד אותך המתאמן להתמיד בתוכנית האימונים ולהתקדם לעבר המטרה.

מאמן כושר אישי-כלים וידע מקצועי

מאמן כושר אישי למד את המקצוע באחד ממוסדות ההשכלה לחינוך גופני,בהכשרתו למד אנטומיה,פיזיולוגיה,תורת האימון וכמובן גם למד את עקרונות הפיסכולגיה על מנת לעבוד עם מתאמן אישי ולדרבן אותו להגיע למטרה.

אחת הדרכים היפות להוביל מתאמן לעבר המטרה היא באמצעות שיתוף פעולה.כאשר המתאמן מוכן לעבוד ויש לו נכונות גבוהה להצליח אז מאמן הכושר יכול להוביל אותו לדרך הנכונה.

כלי מאד חשוב במקצוע הינו תהליכי פיקוח ובקרה על המתאמן.אני אישית בתור מאמן כושר עובד עם מחברות ודוחות כדי שכל התהליך יהיה אוביקטיבי. למשל רישום שקילה שבועית של המתאמן כך המתאמן יודע מה קורה איתו לאורך השבוע עם הוא עלה או ירד במשקל.מאד חשוב לתעד את התוצאות גם כדי להמחיש למתאמן בנתונים מספריים,מהיכן הוא התחיל ואיפה הוא עכשיו נמצא.לכן בתור מאמני כושר עבדו עם נתונים אובקטיבים זוהי המלצתי.

אז שיהיה בהצלחה!

בברכה אבי ממן,מאמן כושר אישי בצפון,מאמן כושר אישי בכרמיאל,מאמן כושר אישי בנהריה,מאמן כושר אישי בקריות,מאמן כושר אישי בעכו,מאמן כושר אישי בצפת,מאמן כושר אישי במעלות.

 

אבי ממן ,דיאטן קליני ומאמן כושר אישי.

לא ניתן להגיב למאמר זה.