איך לשמור על הבריאות בגיל הזהב:

תרגילים לבטן חטובה

כללי

סט של תרגילים מחטבים לבטן שטוחה וסקסית. התרגילים מתבצעים על מזרן, בשכיבה. אם תנוחת השכיבה לא נוחה, כדאי להניח כרית בשקע הגב.
חיזוק שרירי הבטן חשוב גם לחיזוק הגב התחתון והעליון. כאבי גב נמנעים פעמים רבות ע"י חיזוק הבטן.


הוידאו לא עובד? דווחו לנו

סרטונים הדרכה נוספים לעשיית כושר ואימון:

תרגילים לחיזוק הישן והירכיים – שווה לנסות

מתיחות שרירים – לשחרור מתחים ואימון גופני

מתקשים למצוא את הכוח להתחיל להתאמן? קראו כאן את הכתבה הבאה וקדימה לדרך!

לסרטוני הדרכה נוספים וכתבות נוספות בנושא כושר גופני, חיטוב הגוף ואימון לחצו כאן

לא ניתן להגיב למאמר זה.