מזון מהיר בריא

קונים בריא > אוכל בריא > קונים בריא > קטגוריה ראשית > תזונה נכונה
אפשר גם אחרת. רולים של מזון מהיר

אפשר גם אחרת. רולים של מזון מהיר

מזון מהיר הוא זול, נוח, ממלא ולרבים מאיתנו מאוד טעים. לרוע המזל, אכילה של ארוחת מזון מהיר אחת בלבד יכולה לכלול מספיק קלוריות, נתרן ושומנים ליום שלם ואף יותר. אכילת מזון מהיר על בסיס קבוע עלולה לגרום לשורה של בעיות בריאות שונות. ובכל זאת, לפעמים קשה לעמוד מול הפיתוי המהיר והזול.

כלקוחות מושכלים, אתם יכולים לקבל החלטות בריאות ועדיין ליהנות מהמחיר ומהנוחות של מסעדות למזון מהיר.

מתי זה בריא לאכול מזון מהיר?

ובכן, התשובה לשאלה זו די ברורה: רק לעיתים נדירות.

בדרך כלל, מזון מהיר הוא עתיר שומן רווי, נתרן וקלוריות ודל בחומרים מזינים. זה בסדר לאכול מדי פעם חבילת תפוצ'יפס, אבל כדי להישאר בריאים עדיף לא להפוך זאת להרגל קבוע.

מציאת ארוחה בריאה ומאוזנת היטב (למשל, שימוש במיונז דל קלוריות "הלמנס" במקום במיונז רגיל), ברוב מסעדות המזון המהיר, יכולה להיות אתגר. אבל תמיד תוכלו לעשות בחירות טובות ובריאות יותר מאחרות.

ללמוד כיצד לבחור מזון בריא במסעדות למזון מהיר

קל יותר לבחור מזון בריא במסעדות למזון מהיר אם אתם מתכוננים לכך מראש. אפשר לעשות זאת על ידי בחינת מדריכים שמראים את התוכן והערכים התזונתיים שעומדים לרשותכם במסעדות שאהובות עליכם. אפשר להוריד מדריכים אלה בחינם מהאינטרנט. אם אתם חוששים במיוחד ממאכלים שמסוכנים לסוכרת, לבריאות הלב או לעליה במשקל – תמצאו באתרי האינטרנט עמותות שמספקות עצות שימושיות. במקביל, ניתן גם לבחור במסעדות שמתמקדות במזון טבעי באיכות גבוהה.

אם אינכם מתכוננים מראש, הפעילו את השכל הישר כדי להפוך את הארוחה שלכם לבריאה יותר. כך למשל, סלט שלכאורה הוא בריא, יכול להיות שדה מוקשים לדיאטה כשהוא מתובל ברוטב עתיר שומן ובתוספות מטוגנות. כדאי לבחור בסלט עם ירקות טריים, או עשויים בגריל, עם תוספות דיאטטיות ורוטב קליל יותר (כמו מיונז דל קלוריות של הלמנס).

בנוסף, חשוב גם לשלוט בגודל המנה. מסעדות מזון מהיר רבות מספקות אוכל שיכול להספיק לכמה מנות במסווה של מנה אחת בלבד.

בחירת ארוחה בריאה באמצעות מדריכי תזונה

רשתות מזון מהיר מרבות לפרסם מידע תזונתי באתרי האינטרנט שלהם, אבל לא תמיד המידע פשוט וברור. לכן, השתמשו באתרים שמספקים מידע תזונתי ובריאותי בפורמטים שקל להבין אותם – השתמשו בהם לפני שתצאו למסעדה.

לא ניתן להגיב למאמר זה.