לרפא את הגוף בדרך הטבע

קונים בריא > אוכל בריא > קטגוריה ראשית > תוספי מזון וצמחי מרפא > קטגוריה ראשית > תזונה לריפוי טבעי > קטגוריה ראשית > תזונה נכונה

כל הדרך לאיזון המושלם. ריפוי טבעי

מאת: מערכת Diet

בבואכם לפתור בעיה רפואית מסוימת, עומדות לפניכם שתי אפשרויות ראשיות. הראשונה היא של הרפואה הקונבנציונלית והמדעית. רפואה זו עושה שימוש לרוב באמצעים כימיים כדי להשפיע על הגוף שלכם. לרפואה זו יש כמובן יתרונות רבים, אך כדאי להכיר גם את האפשרות השנייה, המשלימה אותה, והיא הריפוי הטבעי.

ריפוי טבעי מבוסס על הנחה הגיונית – הגוף שלנו הוא ביולוגי, ולא רק כימי. לכן, גם פתרון ביולוגי וטבעי יוכל לתת לו את המענה המושלם. בעוד שהרפואה הקונבנציונלית מסתכלת רק על תסמין ספציפי, הריפוי הטבעי מסתכל על המערכת של גוף האדם כמכלול. לכן, אפשר לאמץ עקרונות אלו, שיסייעו לכם לשמור על הבריאות שלכם, בין אם נוצרה בעיה מסוימת, ובין אם כשמירה על השגרה.

הריפוי הטבעי, קוים לדמותו

העיקרון של ריפוי טבעי הוא שכדי לשמור על גוף בריא יש לשמור אותו מאוזן. איך מגיעים לאיזון? לפי הריפוי הטבעי, אין בהכרח צורך בתרופות, ולשם כך אפשר לנקוט באמצעים טבעיים.

האמצעי הראשון הוא דיאטה מתאימה. נהוג לחשוב כי דיאטה משמעותה תפריט רזה לאנשים במשקל גבוה, אבל זו הבנה מעוותת לחלוטין של מונח הדיאטה. המשמעות האמיתי היא תזונה מתאימה ונכונה. בחברת השפע המערבית, ואין ספק כי ישראל נכללת בה, צורכים רבים מאכלים שאינם יכולים לעכל בצורה טובה, והדבר משפיע לרעה על גופם. מדובר על מאכלים רווים בשומן, כאלה המלאים בשמן שאיננו רווי, עמוסים בסוכרים, ובקיצור- הרבה דברים אשר בסופו של דבר מעוררים תגובות ביולוגיות שליליות בגוף, משחררות כמות גבוהה מדי של רדיקלים חופשיים ופוגמים בבריאות שלנו לאורך זמן.

באמצעות אימוץ עקרונות של תזונה נכונה וריפוי טבעי, ניתן להחזיר את הגוף לאיזון ראוי. שימו לב – לא מדובר על הפסק מוחלטת בנטילת סוכרים, שומנים וכו'. להזכירכם – מילת המפתח היא איזון, וחשוב להחזיר את הגוף לאיזון המתאים ולכמויות הנכונות עבורו. פעמים רבות, כאשר משלבים טיפול רפואי קונבנציונלי ובמקביל מתחילים לאמץ עקרונות של ריפוי טבעי, אפשר לחוש תוצאות משופרות, אשר נשמרות לאורך זמן.

ואיזה תוספים לוקחים?

תורות של ריפוי טבעי גורסות, ממש כמו הרפואה הקונבנציונלית, שאמנם גוף האדם הוא זהה, אך בכל זאת ישנם הבדלים בין האנשים. כשם שיש גבוהים ונמוכים, שמנים ורזים וכו', כך גם בנוגע לאיזון החומרים הביוכימיים והביולוגיים בגוף. לכל אחד מאיתנו יש נקודת מוצא קצת שונה. לכן, גם אם אדם ינקוט בשיטת תזונה מסוימת, אין זה אומר שאיתה לבדה יגיע לאיזון המושלם. לכן מומלץ לקחת תוספים שונים. אולם חשוב להבין כי מדובר על תוספים טבעיים לחלוטין, ולא על תרופות כימיות. התוספים הטבעיים הללו הם של ויטמינים, מינרלים ועוד חומרים שונים אשר נמצאים במאכלים מן הטבע, וחלקנו צריך לקבל אותם במנה גדולה יותר. כדי לא להרבות בצריכת חומרים אלו, יש ליטול רק את התוספת הרצויה, כפי שקבע איש מקצוע, כל הדרך לאיזון הנכון של הגוף.

לא ניתן להגיב למאמר זה.