פרחי באך ודיאטה

קטגוריה ראשית > טיפים > מפת האתר > מושגים דיאט > קטגוריה ראשית > תזונה קלינית

מאת: אורטל ברובין, מטפלת מוסמכת בתזונה ותוספי מזון, רפלקסולוגיה, פרחי באך, וארומתרפיה.

כמה פעמים אמרתם לעצמכם "ממחר דיאטה!" ולא עמדתם בזה?

תמצית CHICORY מונעת אכילה רגשית

תמצית CHICORY מונעת אכילה רגשית

כמה פעמים שמרתם על המשקל תקופה מסוימת, אך ברגע שהגיע משבר נפשי מיד התיישבתם עם עוגת השוקולד האהובה עליכם?

כמה פעמים עליתם על המשקל הביתי, נחרדתם ממה שראיתם אך שוב רצתם למקרר?
כמה פעמים ראיתם את החתיכה ההיא מהמשרד, הבטחתם לעצמכם ש"מהיום רק סלט" ולא הצלחתם לשלוט בעצמכם מול התבשיל של שישי?

אם הזדהיתם עם סיטואציה אחת או יותר מהנ"ל ייתכן שטיפול בתמציות פרחי באך, הוא בדיוק מה שיעזור לכם להצליח עם הדיאטה אחת ולתמיד.

דיאטה מוצלחת עם תמציות פרחי באך
שיטת הטיפול בפרחי באך הומצאה ב- 1930 ע"י ד"ר אדוארד באך. רופא מאנגליה, אשר הבחין שלעיתים קרובות מצבם הנפשי והחברתי של מטופלים, השפיע על החלמתם יותר מאשר חומרת מחלתם, והבין שאי אפשר להפריד את מצבו הפיזי של המטופל ממצבו הנפשי.

באך רקח 38 תמציות טבעיות שמקורן צמחים (מלבד אחת שמקורה מי-מעיין), שמטרת כל אחת מהן לטפל ברגש, תחושה והתנהגות שלנו. הנפוצה בתמציות היא תמצית הרסקיו רמדי המיועדת למצבי סטרס קיצוניים.

בעזרת מטפל שלמד את השיטה, תוכלו להתאים לעצמכם תמציות אשר יוכלו לעזור לכם להתגבר על המכשולים שמנעו מכם להצליח בדיאטה עד כה.

תמציות פרחי באך להרזיה ושמירה על המשקל:
ל"דוחי הדיאטה ליום א' הבא", שלעולם לא מגיע, תתאים תמצית HOREN BEAM, המכונה גם תמצית "סטרטר". תסייע למתקשים לעשות את הדרך בין ההחלטה לעשות דיאטה לבין הוצאתה לפועל, תעזור בדחיפה הראשונית הנחוצה כדי להתחיל דיאטה. היא גם תעזור לכם לקום מהמיטה חצי שעה מוקדם יותר כדי לצאת להליכה שתמיד אמרתם שתעשו.

לאוכלים כדי לפצות את עצמם, המנסים למעשה למלא "בור רגשי בבטן" תתאים תמצית CHICORY. תמצית זו, המחברת את האדם לקול הפנימי שלו, עשויה לגלות לכם מה הוא אותו חלל שאתם מנסים לסתום באוכל ולאפשר לכם להתמודד איתו באמת במקום למלא את הבור באכילה הסותמת אותו רק לרגע. לאלו שנגעלים ממצבם הגופני, עם או בלי קשר למציאות, תתאים תמצית CRAB APPLE העוזרת להתנקות ממחשבות שליליות וכן מטהרת פיזית, וטובה לשילוב בתהליך ניקוי רעלים.

לינקים בריאותיים:
טכניקות לירידה במשקל עם המשקל הביתי.
אוכלים טוב לפי דיאטת סוג הדם.
מה כדאי לשתות? חלב פרה מלא, קלאסי או אורגני?

לאלה שרוצים ללכת למכון כושר, אך חוששים לעשות זאת כי "כולם יסתכלו עלי" עשויה להתאים התמצית LARCH, שעוזרת לחוסר ביטחון. תמצית זו טובה גם לגמילה, כולל גמילה מהתמכרות לאוכל, שבאה למסך על חוסר ביטחון.

אלו הן רק מספר דוגמאות לתמציות שעשויות להתאים לדיאטה. כמובן שלכל אחד ואחת יש את סיבותיו שלו לחוסר הצלחה בדיאטה. טיפול בפרחי באך בהנחיית מטפל תוכל לעזור למצוא את שורש הבעיה ולטפל בה, ובכך להפוך את הדיאטה לתהליך חוויתי ונעים הרבה יותר, ואף להפתיע אתכם בדברים הנוספים שיעלו בטיפול עם קשר לדיאטה וללא.

בהצלחה!

לא ניתן להגיב למאמר זה.