האם כדאי לעשות דיאטה מהירה?:

אימון עם משקולות יד

תרגילים עם משקולות באימון אנאירובי מחזקים את השרירים, עוזרים לנו להשיג גוף סקסי וחטוב, מצמצמים את השומנים, ומגדילים את מסת השריר.
הגדלת מסת השריר משמע: יותר שריר – יותר צריכה של אנרגיה – יותר שריפת קלוריות על בסיס קבוע (גם כשלא מתאמנים) – שמירה על המשקל וחיטוב הגוף.
תרגילי משקולות הן סוג של אימון אנאירובי שגם כן מסייע בתהליך הדיאטה.

בנוסף לכך השרירים שלנו יוכלו לתפקד טוב יותר ולהגיב מהר יותר לכל פעולה שתדרש מהם.
אימון משקולות אף מסייע להגדיל את צפיפות העצם.
האימון נעשה בכמה סטים של תרגילים קצרים ובעוצמה חזקה.
בסרטון זה תוכלו לצפות בכמה סטים כאלה כאשר העוצמה מתגברת עם הוספת המשקולות.

לנשים מומלצות סט משקולות של שניים או שלושה קילוגרמים, וחמישה קילוגרמים מומלצים לנשים חזקות המורגלות בסוג זה של אימון. הגברים יוכלו להוסיף משקל נוסף.
לנשים מומלץ לבצע את התרגילים עם פישוק הידיים לצדדים, שרירי החזה והידיים יוכלו להנות מחיטוב וממראה סקסי.
הגברים יכולים לפתח גם את הצד הקדמי ולפרוס את הידיים קדימה.

בסרטון תוכלו לצפות ולבצע תרגילים עם משקולות לחיטוב הידיים, הגב, החזה והגמשת הכתפיים.

מוכנים? בהצלחה!

הוידאו לא עובד? דווחו לנו.

מאת: מערכת "Diet".

4 תגובות ל“אימון עם משקולות יד”

  1. מאת מלכה:

    אחד האתרים המוצלחים,המורחבים והיעילים שראיתי.
    אתר שממצה את כל נושא הדיאטות והבריאות.
    כל הכבוד!פשוט נהנתי מהגלישה באתרכם.

  2. מאת editor:

    תודה רבה על המחמאות :) . אני מזמינה אותך להכנס לניוזלטר של אתר "דיאט" ולקבל דיוור בנושא דיאטה, כושר ותזונה נכונה ישירות לאי מייל שלך בקישור http://newspapers.co.il/magazine.php?id=5. מאחלת לך בריאות וחיים טובים (בלי צרות בדיאטה).

  3. מאת רחל:

    הוידאו הזה לא עובד… :(

  4. מאת editor:

    שלום רחל!
    תודה על העידכון. במערכת "דיאט" עובדים כרגע כדי להחזיר אותו לחיים. אשמח אם תוכלי לחזור לאתר בעוד יום יומיים, כדי לראות את הסרטון הזה וגם סרטונים נוספים.