שופינג הוא הזדמנות נפלאה לכושר

קטגוריה ראשית > טיפים > קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > פעילות גופנית מחוץ לבית

מאת: מערכת Diet

המגמה הרווחת היום בעולם הפעילות הגופנית והכושר היא לשלב פעילויות כושר קטנות במהלך היום. הליכה, רכיבה על אופניים ועוד. קחו למשל את שגרת הכושר של הצרפתיות.
בצורה כזו, גם אם לא הספקנו לבצע את שגרת האימונים היומית שלנו בחדר כושר או בבית, עדיין יצאנו עם רווח לא קטן.

אל תעמדי כך סתם... כווצי את הישבן!

אל תעמדי כך סתם... כווצי את הישבן!

ההמלצה כיום היא לבצע פעילות גופנית אירובית בהיקף של עשרת אלפים צעדים ליום. היום נפוצים מדי צעדים שניתן להצמיד  ליד.ולכן, שופינג לדוגמא, הוא הזדמנות נפלאה לעשות כושר ולהגיע ליעד הזה. אנחנו נמצאים בתנועה ממילא, אנחנו חושבים על הגזרה שלנו בכל פעם שאנחנו נכנסים לתא המדידה, מה שיוצר אצלנו עוד מוטיבציה לעשות כושר, השופינג יוצר אצלנו תחושה של התחדשות וכיף, ורמת האנרגיה גבוהה, אפשר בקלות לתעל אותה לטובתנו.

אז מה אפשר לשלב במהלך השופינג שלנו?
1. החנו את הרכב רחוק ממרכז הקניות אליו אתם אמורים להגיע. זה יכול להיות אפילו מרחק הליכה קצר של 5-10 דקות. כך הרווחתם פעילות גופנית מהאוטו למרכז הקניות ובחזרה.

2. אל תפספסו חנויות… בקרו במרכז הקניות כולו. עברו בכל השבילים, וודאו שסרקתם את רוב חלונות הראווה של כל החנויות בדרך. זו תוספת צעדים נפלאה עבורכם.

3. השתמשו במדרגות. מרבית מרכזי הקניות בנויים בקומות, ולכן אנו ממליצים להשתמש במדרגות במקום במדרגות הנעות או המעלית. שוב- מדובר בתוספת צעדים, ובנוסף העליה במדרגות מחזקת הישבנים. (שיתאימו לג'ינס
החדש שנמצא בדרך לארון שלכם…)

אהבתם את תחושת הישבן המוצק לאחר העליה במדרגות? נסו את התרגילים לחיטוב הישבן או את תרגילי הפילאטיס לעיצוב הישבן והירכיים כשתגיעו הביתה.

4. השתמשו בשקיות הקניות כמשקולות. סחבו את שקיות הקניות והתיקים שלכם בידיים ולא על הכתף. מדי פעם, תוך כדי שיטוטים, כופפו את המרפקים למצב של 90 מעלות, והרוויחו חיזוק לשרירי הידיים.

עוד תרגילים לשרירי הידיים במהלך היום תוכלו למצוא בוידאו על תרגילי הפילאטיס הטובים ביותר לחיזוק הידיים.

5. צ'פרו את עצמכם. נכון, נהוג לצ'פר את עצמנו במתנות, אבל אנחנו מציעים לכם את האפשרות ההפוכה: עבור כל פריט שופינג שרכשתם עבור עצמכם, צ'פרו את עצמכם ב-25 כפיפות בטן כשתגיעו הביתה… אנחנו ממליצים לא לזייף, כי אתם תדעו, וזה יפגע בהנאה שלכם מהשופינג הבא.

6. כווצו את הבטן. אנחנו נוהגים לכווץ את הבטן כשאנחנו רוצים להראות טוב יותר, אבל בעצם מדובר באחד התרגילים הטובים ביותר שתוכלו לעשות ביומיום שלכם לחיזוק שרירי הבטן. פשוט אספו את הבטן פנימה והקפידו ללכת כשהיא מחוזקת בפנים. ההרגשה שלכם תהיה נפלאה, היציבה תשתפר, ושרירי הבטן יתחזקו.

לעוד תרגילי בטן בבית, נסו את אימון יוגה בטן למתחילים, או תרגילי פילאטיס לבטן שטוחה.

7. צעדים קטנים, צעדים גדולים. החליפו מדי פעם את אופן ההליכה שלכם. לפעמים הקפידו על צעדים גדולים ורחוקים האחד מהשני, והרגישו את התנועה מגיעה ממפרק הירך. אח"כ החליפו לצעדים קטנים, ממש עוקבים, והרגישו את הכיווץ בשרירי הישבן.

8. רעבים? אל תתפתו למזללות במרכזי הקניות. כיום ניתן למצוא כמעט בכל מרכז קניות רשתות שונות המציעות סלטים או כריכים בריאים. אפשר לבחור גם בסושי. החסכון הקלורי יכול להגיע לכמה מאות קלוריות לארוחה, וזה כדאי. (כי הרי השקענו כ"כ הרבה בשריפת קלוריות בשופינג הזה).

הנאה צרופה!

לא ניתן להגיב למאמר זה.