מתכון חזה עוף מתובל עם אורז ובצל סגול:

הטיפים הכי שווים לירידה במשקל

קטגוריה ראשית > טיפים

מאת: ד"ר דורית מאיר http://www.dorit-meir.com

אכלתם בחגים ואחריהם? נהנתם?התפתחתם יפה? יופי.  עכשיו מהר!!! לחזור למסלול ההמראה ולהיפרד בשלום ולא להתראות מחליפת השומן. האם שווה לכם לוותר על כמה דקות של הנאה כדי להרוויח הרבה דקות של נחת?

זיכרו: הורגים את הקילוגרמים כשהם עוד קטנים.אז מה עושים?

דיאטה מחייבת כוח התמדה ורצון

דיאטה מחייבת כוח התמדה ורצון

יש כמה דרכים להמריץ את חילוף החומרים הבסיסי שלנו- דבר שיוביל לשריפת קלוריות מרובה יותר ולהרזיה מוצלחת ארוכת טווח וכן: לחיוניות ובריאות טובה יותר:

א. שילוב דיאטה עם תפריט ייחודי לכל אחד לירידה אופטימאלית במשקל: אין תפריט זהה לשניים , כי מה שיכול להואיל לאחד , יכול להזיק ולמנוע ירידה במשקל לשני.

ב. בצע/י פעילות אירובית מכל סוג שהוא כמו: שחייה, הליכה, ריצה כ-45-60 דקות. תאי שריר שורפים פי 300 יותר קלוריות מתאי שומן.

ג.הקפד/י לאכול תמיד ארוחת בוקר: דילוג על ארוחת בוקר שולח לגופנו מסר שאנו רעבים, וכמנגנון הגנה מופרש הורמוני אדרנלין וקוטיקוסטרואידים שבולמים כמו ברקסים את הירידה. כמו כן נפגם כושר הריכוז.

ד.מומלץ לקבל הנחייה מדויקת מדיאטן\נטורופת לתפריט מאוזן , בריא ומרזה.

ה.צריכת קלוריות נמוכה מאוד לא תעזור כי אם תמנע ירידה במשקל.

ו.אכול ארוחות קטנות –לעיתים קרובות. כ- 5-6 ארוחות קטנות לאורך היום תמנע מצבי רעב והיפו גליקמיה (רמת סוכר נמוכה).  ותשמור על מטבוליזם גבוה. תפריט של 3 ארוחות גדולות ביום גורמת להאטה במטאבוליזם, נוצר עומס רב במערכת העיכול וגורם לעיכול חלקי .כמו כן לא ללכת חודשי חופשי למקרר:שום דבר לא השתנה שם!!!

ז.הקפד/י  לישון 7-8 שעות ביממה: בזמן עייפות יורדת היעילות של תהליכים ביוכימיים שורפי קלוריות בגוף. שינה מטיבה עם הדיאטה.

ח.שתה/י מים בכמות מרובה: 10-12 כוסות מים ביום עוזרים מאוד בתהליכי עיכול, ניקוי הגוף מרעלים וייעול במטאבוליזם. להמנע משתייה מוגזת ומקולה המפרקים את העצמות.

ט.אכול מזונות מלאים ובלתי מעובדים הקרובים ככל האפשר לצורתם הטבעית  כמו: ירקות, פירות,סוגי אגוזים וזרעים טבעיים , דגנים מלאים,שומנים לא רוויים –בכבישה קרה,ביצים,דגי ים ובשר רזה. אלה ישמרו גם על אינדקס גליקמי נמוך.כמו כן:מזונות ללא חומרים משמרים וחומרי צבע.

י. כמויות גדולות של חלבונים ממריצה את חילוף החומרים היות שלגוף קשה יותר לפרק ולעכלם.

יא. אכילה איטית מאיצה את חילוף החומרים.

יב.המנע מלחץ נפשי :לחץ נפשי גורם להשמנה.

יג. אלכוהול משמין וגורם למחלות כמו: שחמת כבד , בעיות מטאבוליות וחוסר עירנות.

שינוי מודעות רחב היקף ושינוי הרגלי יום יום הרלוונטיים לשמירה על המשקל החדש לאחר ההרזיה הם המפתח לפיתרון.
שינוי טוטאלי אבל הדרגתי של הרגלי חייכם בתחומי התזונה והפעילות הגופנית יביאו לתוצאות דרמטיות בהנחה שהם יהפכו לחלק מחיי היום יום שלכם.

עד כאן, חברים, נסיעה טובה ובטוחה בתוואי ההרזיה והבריאות.

אור ואהבה, דורית מאיר.

לא ניתן להגיב למאמר זה.