מתכון חזה עוף מתובל עם אורז ובצל סגול:

המיתוס מסביב לתרגילי מתח

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > כללי > מאמרים נבחרים

מכל תרגילי הכושר הקיימים כיום המתח הוא אחד התרגילים העתיקים והטובים ביותר אך לצערנו מסביב למתח קיים גם אחד המיתוסים הכי גדולים והוא שנשים לא יכולות לעשות מתח מכיוון שהן לא חזקות כמו גברים אולם חלק ממשפט זה נכון האישה החזקה ביותר בעולם לא תהיה חזקה כמו הגבר הכי חזק בעולם אבל אני אישית ראיתי אימהות ל3 ילדים בנות 40-50 שעושות תרגילי מתח בקלות… איך אתם שואלים? הכול עניין של תרגול! וכמובן עניין נוסף קטן של כושר גופני וכמובן שהרבה יותר קל לעשות תרגילי מתח אם אתם לא נמצאים בעודף משקל או בתת תזונה.

אילו תרגילי מתח אתם שואלים קיימים?

ובכן נעבור על תרגיל המתח הכי פופולארי למתחילים ואף למתקדמים (התרגילים רשומים למין זכר אך הכוונה גם לנשים):

• עליות מתח רגילות (תפיסה רגילה): יש לתפוס את מוט המתח בערך ברוחב הכתפיים שלך תוך כדי שכפות הידיים כלפי פנים. הרם את עצמך למעלה עד שהסנטר שלך מעל מוט המתח ולאחר מכן הורד את עצמך באיטיות מטה תוך שליטה בירידה עד שהידיים שלך רפויות וחזור שנית.

• עליות מתח למתחילים (נגטיב): במידה ואתם לא מסוגלים לעשות מתח רגיל הדרך הטובה ביותר להתחיל היא לעשות מתח נגטיב כלומר חצי מתח, זאת ניתן לעשות על ידי עמידה על עצם כלשהו או שמישהו יעזור לכם, אתם צריכים להגיע אם הסנטר מעל מוט המתח ולאחר מכן לרדת באיטיות ולהישאר תלויים עם ידיים רפויות כ5 שניות על מנת שהידיים שלכם יתרגלו לשאת את משקל הגוף שלכם לאחר מכן בעזרת  העצם או מי שעוזר לכם חזרו על התנועה.

• עליות מתח למתקדמים (משקולות): במידה ואתם מסוגלים לעשות חזרות מתח רבות אתם יכולים לאתגר את עצמכם בהוספת משקל בצורת משקולות, ווסט אם משקולות או כל משקל נוסף שיקשה על פעולת המתח ויוסיף לכושר הגופני ולפיתוח הגוף שלכם.

במידה ואין לכם מכשיר מתח בבית ואתם לא רשומים למכון כושר אתם מוזמנים להכנס ולהסתכל על מתח למשקוףIRON GYM אשר יספק לכם פתרון יעיל לבעיה, ללא צורך בקידוח בהברגות או הרכבות מסובכות ניתן להרכיב את המתח למשקוף על כל דלת סטנדרטית ולהתחיל לפתח את הגוף.

בתוך מספר שבועות תוכלו לחזק את הכושר הגופני שלכם ותוכלו לעשות מתח ללא שום בעיות הכול עניין של התמדה!

כמובן שיש להתייעץ אם רופא ומאמן כושר לפני תחילת אימון כלשהו ואין להסתמך על מאמר זה כאישור רפואי או מקצועי.

1click2buy חנות וירטואלית במחירים מעולים ובשרות יוצא דופן, מכשירי כושר, מוצרים לבית, מוצרים למטבח, סיגריות אלקטרוניות ועוד הפתעות רבות מצפות לכם…

לא ניתן להגיב למאמר זה.