כיצד להתמיד בדיאטה?:

5 דרכים איך למצוא זמן להתאמן

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה

נשבר לכם שהזמן בורח לכם בין הידיים ואתם לא מצליחים למצוא את ה-10 דקות לאימון טוב? כן כן זה קורה להרבה אנשים כמעט כולם לא מצליחים למצוא את הזמן המתאים לאימון טוב, ואז מה קורה? שוכחים לגמרי מהאימונים, מתחילים לצבור משקל, להיות עייפים יותר, אני אומר מספיק ! קחו את השליטה בחזרה לידיים שלכם והתחילו להתאמן גם כשנראה כי אין זמן לכך !

אז ככה ניגש לפואנטה, הכנתי לכם רשימה ממש מעולה של 5 דרכים איך למצוא זמן להתאמן, אני מכיר הרבה מאוד מאמני כושר פרטיים ששומעים את אותו תירוץ "אין לי זמן" ואני אומר להם תעזרו להם למצוא זמן…אז בואו ניגש ישר לפואנטה.

 5 דרכים מעשיים למציאת זמן לאימון כושר אישי

לקום מוקדם בבוקר – כן כן מספיק לישון עד מאוחר או עד לרגע האחרון שצריך לקום בשביל להספיק להגיע בזמן לעבודה. קומו מוקדם יותר והתחילו את היום שלכם באימון בוקר אשר ימריץ לכם את הדם בגוף מהר יותר ותקבלו כוחות והרגשה חדשה ליום החדש. קימה מוקדמת יותר נותנת לנו הרבה מאוד יתרונות, קודם כל אתם מתמלאים באנרגיה חדשה, אתם מרגישים מפוקס יותר במהלך היום והדבר הכי חשוב אתם מוחקים מהמטלות היומיות שלכם את האימון כי כבר ביצעתם אותו בבוקר.

לצמצם בתקשורת – במשך השבוע האחרון מדדתי את כמות הזמן אשר אני נמצא בה מול המחשב, האינטרנט ועוד כל מני בולשיט כזה. אתה יודע מה גיליתי? יותר מדי !! תעשו לעצמכם טובה להוריד ב-20 אחוז מכמות המדיה שאתם צורכים במהלך היום והעבירו אותם לאימון כושר אישי שיספק לכם תועלת גבוהה בהרבה יותר מאשר הגלישה באינטרנט. כל יום להוריד שעה מהמדיה ולהעביר לאימון אישי תוכלו לנצל את הזמן כראוי.

להיות צופה אקטיבי – צפייה בטלוויזיה או גלישה באינטרנט יכולה להיות בלתי הגיונית להפסקה או לצמצום אם כבר החלטתם לא לעשות זאת אז תהיו צופים אקטיביים. זאת אומר בכל פעם שאתם צופים במשהו תשלבו איזה אימון כושר קטן אשר יפמפם לכם את הדם בלב. צפייה רגילה במסך ללא פעילות מסוימת נותנת לאחר מכן הרגשה של בזבוז, אז תזיזו את הרגליים שלכם בזמן שאתם צופים ב "איך פגשתי את אימא".

להיות נייד אבל פעיל – אחד הדברים הטובים שיכולים לקרות זה כאשר במהלך היום אתה מרגיש כי מתאמן ללא מאמץ. ואז אתה חוזר הביתה רעב מוות ורוצה לטרוף איזה משהו טעים, הזמן שאנחנו מבזבזים באוטובוסים או במכונית יכול לעלות לנו ביוקר, במקום זאת תנצלו בחוכמה על מנת לגרום לגוף שלכם להתאמן, תרדו תחנה שתיים יותר מוקדם ותלכו ברגל, תחנו את המכונית בחניון רחוק על מנת לעשות הליכה קלה עד לעבודה, תשימו לב כי הדברים הקטנים הם אלו שהופכים את החיים שלכם לאקטיביים יותר.

להפוך את מטלות הבית לאימונים – כן כן מטלות בית יכולות להיות לא ממש פעילויות מהנות ועוד במיוחד כאשר מנסים לשלב אימון בתוכם, אבל כן כן יש אבל גדול מאוד אם מסתכלים על הנושא מזווית אחרת אפשר לשלב בתוך הניקיונות אימו מהנה ביותר כל מה שאתה צריך זה מוסיקה ורעיונות לאחר מכן זה יהפוך לאימון מהנה בהרבה יותר מאימון כושר רגיל. לדוגמה תזמן שעון ל-20 דקות ותנסה לנקות את כל הבית במקסימום 20 דקות לאחר מכן אתה תרגיש איזה טוב ביצעת.

תזכור אימון כושר אישי זה מאוד חשוב הוא מעניק לך כוחות חדשים ושומר על הבריאות שלך תגיד כן לאימונים אל תדחה אותם ליום הבא קום עכשיו ותעשה מתיחות שכיבות סמיכה ותתחיל להתאמן. אם אתה ממש מרגיש כי אין לך מוטיבציה פנה עכשיו למאמן כושר אישי ואני בטוח כי הוא יכול לעזור לך.

לא ניתן להגיב למאמר זה.