לא כל המשמין הוא חטא: מאכלים שכיף וצריך לאכול:

תרגילים לבטן שטוחה (מס' 1)

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > כושר בבית

בטן חטובה ומעוצבת היא מצרך מבוקש ולא בכדי. בטן שטוחה מבליטה יפה את קו הביקיני, אינה גורמת לשומן מיותר לצאת החוצה מהתחתון ויושבת טוב מעל כפתור הג'ינס. אך לא רק.

חיטוב הבטן וחיזוק שרירי הבטן, נותנים חיזוק גם לגב התחתון. כן, זה שכואב לנו מידי פעם בפעם. חיזוק שרירי הבטן מקל על עומס הגב מכיוון ששרירי בטן חזקים נותנים לגב שלנו תמיכה.

סדרת תרגילים לבטן כוללת מס' תרגילים שניתן לבצע יום יום. בכל יום תוכלו לבחור תרגיל אחר ולתת לבטן שלכם ולכם להרגיש טוב.

תרגיל מס' 1:
התרגיל מתבצע בשכיבה על מזרן דק. בחרו במזרן דק, אך לא דק מידי. כדאי לקחת כמה שניות כדי להתמקם על המזרן בצורה הטובה ביותר. אנחנו תומכים בצוואר עם הידיים, מרימים את הירכיים כלפי הגוף ומרשים לעמוד השדרה להיות גמיש.
תנועת התרגיל: הרמה של פלג גוף עליון תוך כדי תמיכה בצוואר בעזרת הידיים  וכיווף הירכיים כלפי הגוף באותו הזמן.

בזמן העלייה נושפים ובזמן הירידה לוקחים אויר. מומלץ בכל סט אחד של תרגילים לבצע 25 כפיפות. הגדילו את מס' הסטים עם מס' האימונים והבטיחו לבטן שלכם להיות חטובה ומעוצבת כמו שתמיד חלמתם…


הוידאו לא עובד? דווחו לנו

תרגילי בטן נוספים:
תרגיל בטן מס' 2
תרגיל בטן מס' 3
תרגיל בטן מס' 4
תרגיל בטן מס' 5

לא ניתן להגיב למאמר זה.