טיפים לשמור על הגזרה כשנופשים בחו"ל:

מתכון לסלט מנצח

קטגוריה ראשית > טיפים > טיפים אקראיים

בבתי קפה רבים דוגמת "ארומה" מגישים סלט כארוחה עיקרית.

סלט יכול להיות ארוחה עשירה בפני עצמה

כדי להוסיף טעם חמצמץ וטעים לסלט, אפשר להשתמש בתפוח.

מסתבר שסלט, הוא לא רק תוספת למנה העיקרית. סלט יכול להיות ארוחה עשירה בפני עצמה.

איך משדרגים את הסלט בבית?
כדי לעשות את הסלט משביע, בריא ועסיסי, אפשר לשלב בו חלבונים, פחמימות וגם טעמים מתוקים וחמצמצים.

דוגמאות עסיסיות במיוחד:
ירקות קלויים (אנטיפסטי)
: בטטה, פלפל או גמבה, קישואים, תפו"א או שעועית בתרמילים. פטריות מכל הסוגים, קלויות או טריות.

פירות: כדי להוסיף טעם חמצמץ וטעים לסלט, אפשר להשתמש בתפוח: ירוק, ורוד, אדום או צהוב. חמוציות מיובשות מוסיפות טעם חמוץ מתוק לסלט, ותורמות את צבען העז.

אגוזים ושומנים טובים: אבוקדו, אגוזים מסוגים שונים: קשיו, אגוזי מלך, אגוזי פקאן (אפשר גם סיני).

הוספת חלבונים: ביצה קשה או מקושקשת, טונה סחוטה משמן, נתחי עוף, גבינות קשות כמו גבינה בולגרית וצהובה מסוגים שונים.

הוספת קטניות: שעועית לבנה, שחורה או סינית (מאש) מבושלת, פולי סויה (אדממה), פול מורתח, עדשים מוקפצים, אפונה וחומוס מונבטים.

הוספת פחמימות: פסטה, קרוטונים.

שומעים כבר קריק קריק? אם לא, הוסיפו זרעי דלעת או זרעי חמניות.

הנה עוד מתכונים לסלטים בריאים ומעניינים:

סלט עדשים, גזר ועשבי תיבול
סלט עגבניות ועשבי תיבול
סלט גזר חמוץ מתוק




לא ניתן להגיב למאמר זה.