לא כל המשמין הוא חטא: מאכלים שכיף וצריך לאכול:

פפריאנה (פסטלים טבריינים)

קטגוריה ראשית > מתכונים > בשר, עוף ודגים > קטגוריה ראשית > מתכונים > פשטידות ומאפים

מאת: מערכת Diet

כבד עוף הוא מקור מצוין לברזל. אם יש אורחים בבית, אפשר להתפנק ב "מיני קובות" המכילות כבד ופטרוזיליה קצוצה. הפטורזיליה עשירה בכלורופיל ועוזרת לגוף בניקוי רעלים.

פריך, טעים ומעולה להגשה לאורחים

פריך, טעים ומעולה להגשה לאורחים

המצרכים:
לבצק:
4 תפו"א בינוניים
3 כפות קמח מצה
חצי כפית מלח

למלית:
3 כבדי עוף מטוגנים וחתוכים דק
ביצה קשה חתוכה דק דק
חצי כוס זיתים שחורים חתוכים דק
5 כפות פטרוזיליה קצוצה

לטיגון:
חצי כוס קמח
ביצה טרופה אחת
מעט שמן לטיגון

אופן ההכנה:
מבשלים את תפו"א בקליפה, מקלפים ומועכים כמו פירה. מוסיפים את הקמח והמלח ויוצרים בצק.
מהבצק קורצים כדורים ואז עושים גומה עמוקה בתוך הכדור. מכניסים את החומרים של המלית, סוגרים ומשדכים כמו לביבה.
טובלים בקמח ובביצה ומטגנים.

לא ניתן להגיב למאמר זה.