לא כל המשמין הוא חטא: מאכלים שכיף וצריך לאכול:

גרניטה אורנג'

קטגוריה ראשית > מתכונים > רטבים, ממרחים ומשקאות

גרניטה? כן, ואפילו מתפוזים אדומים. תפוזי דם לא נמצאים כל העונה וכדאי להשתמש בהם כל עוד הם אצל הירקן או בסופר. אז לכבודם הכנו שייק בריאות ואולי גם אביבי שמתאים לכל המשפחה. התפוזים מכילים ויטמין C וויטמינים ומינרלים רבים אחרים.

המצרכים:

תפוז מכיל כמויות יפות של ויטמין C

תפוז מכיל כמויות יפות של ויטמין C

1. 4 כוסות של מיץ תפוזים אדומים.

2. 1/4 כוס אגבה

כף מהסירופ ( כ-21 גרם) מכילה 16 גרם פחמימות וכ-60 קלוריות. כיוון שמדובר במוצר המופק מקקטוס, עשויים להיות הבדלים בהרכב הסירופ בין יצרנים שונים.

יתרונות האגבה: לסירופ האגבה יש ערך גליקמי נמוך במיוחד והוא מהווה תחליף סוכר מצוין.

אופן ההכנה:

מערביבים את סירופ האגבה יחד עם מיץ התפוזים. מניחים בתבנית פיירקס, מכסים ומכניסים למקפיא.

לאחר שעה, מגרדים עם מזלג ויוצרים חרוט של גרניטה. לאחר שעה נוספת מגרדים את התערובת פעם נוספת. מגישים צונן בכוסות.

ניתן לקשט את הכוסות עם פלח תפוז אדום מסוכר.

לא ניתן להגיב למאמר זה.