איך לשמור על הבריאות בגיל הזהב:

5 התנהגויות של אנשים השומרים על כושר

קטגוריה ראשית > טיפים > קטגוריה ראשית > כושר ותנועה

נכתב על ידי: על ידי לסלי סנסון, מדריכה ויועצת כושר.

אנשים שנמצאים בכושר, לא משתמשים בקסמים! הם עובדים על זה חזק.
בכדי לשמור על הגוף בכושר כדאי לשלב פעילות גופנית בחיי היום יום. מה זה נותן לי? ומהן הסיבות שבזכותן כדאי לי  להיות בכושר?

כדאי להכנס לשיגרת אימונים קבועה

כדאי להכנס לשיגרת אימונים קבועה

1. לישון ולהתעורר באופן טבעי בבוקר
אנשים השומרים על כושר נרדמים בקלות בלילה מפני שהם פעילים במשך היום, הם גם יכולים להתעורר באופן טבעי בבוקר ללא שימוש בשעון מעורר, כי הם התרגלו ללוח זמנים.

2. התעמלות בוקר
אנשים השומרים על כושר מבצעים פעילות גופנית בדרך כלל בבוקר כי זה עוזר להם להרגיש אנרגטיים וחזקים לאורך כל היום!
הם תמיד מוודאים שהפעילות הגופנית נעשית בהתאמה ללוח הזמנים שלהם, דואגים להתמיד בה,  ומשתדלים לבצע תרגילים נוספים מתישהו במהלך היום. בסופו של דבר, הם יודעים פחות או יותר מתי הם יכנסו לאימון.

לינקים ספורטיבים:
איך פעילות גופנית עוזרת לדיאטה? על המנגנונים שיעזרו לנו לרדת במשקל.
איך מוצאים מוטיבציה לעשות כושר? טיפים יעילים שיעזרו לנו לנעול נעלי התעמלות.
פעילות גופנית מונעת התפתחות סוכרת, איזה פעילות ספורטיבית מומלצת?

3. דימוי עצמי גבוה ומחשבה חיובית
במקום להגיד אנחנו שמנים ועצלנים, הם משתמשים בדימויים חיוביים כלפי עצמם ואומרים שהם חזקים ורבי עוצמה. להיות חיוביים עוזר להרגיש חזקים, והאנרגיה הגופנית שלהם פורצת החוצה בעוצמה רבה. בסוף חודש של אימונים, הם יקבלו את הגוף החזק שהם רוצים.

4. לא נותנים לגוף להיכשל
הם מידי פעם יחמיצו אימון או יאכלו חתיכת עוגה, אבל במקום להכות את עצמם על זה, הם פשוט יחזרו ללוח הזמנים שלהם למחרת.
הם לא ייתנו למעידה אחת שלהם להרוס את כל מה שהשקיעו בכדי להיכנס לכושר.

5. להגדיר מטרות ולבצע מטרות
הם קובעים יעדים מציאותיים וזוכרים אותם כאשר הם מתאמנים.
הם ימשיכו לעבוד קשה עד שהם ישיגו את המטרות, ולאחר מכן הם יקבעו מטרות חדשות.
לדוגמה: אם המטרה היא לרדת במידה אחת בבגדים, לאחר ההצלחה, הם יקבעו מטרה חדשה, כמו להתאמן לקראת המרתון.

אפשר ללמוד מנסיון, אפשר ללמוד מאנשים שכבר עשו טעויות. מה שבטוח, זה עובד.
הכנסו גם אתם לכושר!

לא ניתן להגיב למאמר זה.