טיפים לשמור על הגזרה כשנופשים בחו"ל:

תרגילי כושר לחיים בריאים ומאושרים יותר

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > כושר בבית > קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > פעילות גופנית למניעת מחלות > קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > פעילות גופנית מחוץ לבית

לרוץ, לרכוב, להתעמל, לשחות. ולא חשוב הסדרמאת צבי ערב

כאשר מדברים על תרגילי כושר אין לנתק אותם מכל הפעולות שיש לנקוט כדי לחיות חיים בריאים ומאושרים יותר. תרגילי כושר ופעילות גופנית הם חלק מתפיסה כוללת של חיים בריאים המתבטאת גם בתזונה נכונה, שינה טובה, רוגע, הימנעות מלחצים מיותרים וכדומה. כל אלה יחד יכולים לגרום לחיים שלנו להיראות הרבה יותר טוב ולנו להרגיש הרבה יותר טוב פיזית ונפשית.

תרגילי כושר בעידן המודרני

מדוע כולם ממליצים לעשות תרגילי כושר ולעסוק בפעילות גופנית מגוונת? החיים המודרנים גורמים לנו להמצא במקום אחד במשך רוב שעות העבודה שלנו ובדרך כלל במשרד, בישיבה מול מחשב. רוב בני האדם אינם זקוקים לפעילות גופנית כדי לשרוד והמזון מגיע אליהם דרך הסופר ולא בעבודה בשדות.

החוסר הזה, של עבודה פעילה ומאומצת מחייב מציאת אלטרנטיבות ולכן ההמלצה הרווחת היא לעשות תרגילי כושר יומיומיים ולעסוק בפעילות ספורטיבית מספר פעמים בשבוע.

תרגילי כושר מסוגים שונים

יש שני סוגים של תרגילי כושר שמומלצים: סיבולת לב – ריאה ואימון להתנגדות חיצונית.

סיבולת לב ריאה – האימונים המומלצים כאן הם: הליכה, ריצה, שחייה או תרגול עם מכשירים אירוביים באופן קבוע בבית או בחדר הכושר. פעילות זו מגבירה את ספיגת החמצן בגוף ורצוי להתעמל כך פעמיים בשבוע ובהדרגה להגביר את הכמות.

אימון התנגדות חיצונית – שימוש במשקולות היא השיטה הקלה לעשות אימונים מסוג זה. היתרון שלהם הוא שמירה על צפיפות העצם. יש להתחיל לאט ובהדרגה ומומלץ לעשות זאת בהדרכת ובפיקוח של מדריך כושר מוסמך. השינויים הבריאים מגיעים לאט, אבל מגיעים ויש לשמור עליהם ועל הגוף בזמן הפעילות.

תרגילי כושר יכולים לשמור על הבריאות שלכם, אבל כפי שנאמר, תרגילים בלבד אינם מועילים. יש לשמור גם על תזונה נכונה, על מנוחה ושינה טובה ולהמנע מלחצים מיותרים כדי לחיות חיים בריאים יותר.

לא ניתן להגיב למאמר זה.