מתכון חזה עוף מתובל עם אורז ובצל סגול:

תרגילים לבטן שטוחה(5)

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > כושר בבית

בטן חטובה ומעוצבת היא מצרך מבוקש ולא בכדי. בטן שטוחה מבליטה יפה את קו הביקיני, אינה גורמת לשומן מיותר לצאת החוצה מהתחתון ויושבת טוב מעל כפתור הג'ינס. אך לא רק.

חיטוב הבטן וחיזוק שרירי הבטן, נותנים חיזוק גם לגב התחתון. כן, זה שכואב לנו מידי פעם בפעם. חיזוק שרירי הבטן מקל על עומס הגב מכיוון ששרירי בטן חזקים נותנים לגב שלנו תמיכה.

סדרת תרגילים לבטן כוללת מס' תרגילים שניתן לבצע יום יום. בכל יום תוכלו לבחור תרגיל אחר ולתת לבטן שלכם ולכם להרגיש טוב.
תרגיל מס' 1
תרגיל מס' 2
תרגיל מס' 3
תרגיל מס' 4

תרגיל מס' 5:
התרגיל מתבצע על מזרן. ניתן להשתמש במזרן יוגה או מזרן דק אחר. שוכבים על הגב כשהידיים לצידי הגוף. מרימים את הרגליים ישרות ככל שניתן. אנו נושפים כשאנו מקרבים את הרגליים אלינו לכיוון הפנים, לוקחים אויר בשאיפה כאשר אנחנו מרימים את הרגליים, ושוב שואפים, לבסוף לוקחים אויר ומגלגלים את הרגליים הישרות למטה. כל תרגיל מלווה ב – 10 חזרות.


הוידאו לא עובד? דווחו לנו

לא ניתן להגיב למאמר זה.