כיצד להתמיד בדיאטה?:

סדרת תרגילים לבטן שטוחה (תרגיל מס' 2)

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > כושר בבית

בטן חטובה ומעוצבת היא מצרך מבוקש ולא בכדי. בטן שטוחה מבליטה יפה את קו הביקיני, אינה גורמת לשומן מיותר לצאת החוצה מהתחתון ויושבת טוב מעל כפתור הג'ינס. אך לא רק.

חיטוב הבטן וחיזוק שרירי הבטן, נותנים חיזוק גם לגב התחתון. כן, זה שכואב לנו מידי פעם בפעם. חיזוק שרירי הבטן מקל על עומס הגב מכיוון ששרירי בטן חזקים נותנים לגב שלנו תמיכה.

סדרת תרגילים לבטן כוללת מס' תרגילים שניתן לבצע יום יום. בכל יום תוכלו לבחור תרגיל אחר ולתת לבטן שלכם ולכם להרגיש טוב. לאחר שביצענו את תרגיל מס' 1, אפשר לעבור לתרגיל השני בסדרה.

תרגיל מס' 2:
תרגיל נפלא לחיטוב הבטן. התרגיל מתבצע על מזרון. מחליקים על המזרון מטה עם הגוף, ומקרבים את פלג הגוף התחתון אלינו. כשהירכיים קרובות אלינו, אנחנו תומכים בראש ובצוואר ומרימים את הראש והכתפיים כ – 10 ס"מ מעל המזרן. מיישרים את הרגליים כלפי מעלה.

כאשר הבהונות וכפות הרגליים במצב פויינט, אנחנו מתחילים להזיז את הרגליים אחורה וקדימה, ממש כמו מספריים. כל סט כולל 30 שניות של תנועת רגליים. ניתן להתחיל להזיז אותן לאט לאט, וכשאתם מרגישים שאתם יכולים לעמוד בעומס רב יותר, כדאי להגביר את המהירות של תנועת הרגליים.


הוידאו לא עובד? דווחו לנו

תרגילי בטן נוספים:
תרגיל מס' 3
תרגיל מס' 4
תרגיל מס' 5

לא ניתן להגיב למאמר זה.