- פורטל דיאטה | תזונה נכונה | כושר גופני והרזיה - http://www.diet.co.il -

דיאטה מהירה- עבור מי היא נועדה ?

Posted By natali@a.co.il On 27 בנובמבר 2013 @ 15:15 In כללי,מאמרים נבחרים,סוגי דיאטות | Comments Disabled

אנשים רבים חושבים על דיאטה מהירה כאשר הם צריכים לראות תוצאות ומהר. כשחושבים על דיאטה מהירה שואלים מספר שאלות כגון מה מותר לאכול ? מה זה אומר בעצם דיאטה מהירה? האם היא בריאה? האם אחרי שהוריד במשקל לאחר ביצוע דיאטה מהירה אוכל לשמור על המשקל? שאלות רבות עולות בעת שחושבים על דיאטה מהירה. לצערנו לא כולם עוצרים וחושבים על המשמעות שלה והאם אנו באמת מוכנים לשאת בתוצאות ומהשלכות של דיאטה מהירה.

דנה רובין

FreeDigitalPhotos.net [1]

FreeDigitalPhotos.net

למי נועדה דיאטה מהירה ?
דיאטה מהירה נועדה לאנשים אשר צריכים להוריד במשקל ומהר. הסיבות לכך יכולות להיות כדוגמת ניתוח אשר צריכים לעבור והתנאי לביצועו הינו הורדה של כמות קילוגרמים בטווח זמן קצר, אירוע משפחתי כגון חתונה, ברית, בריתה, טקס סיום של בית הספר או של האוניברסיטה. דיאטה מהירה מביאה תוצאות בזמן קצר. מחקרים רבים הראו כי נשים הן אלו שלרוב ינקטו בביצוע של דיאטה מהירה. גברים לעומת זאת, מעדיפים דיאטה המשולבת עם אימוני כושר ופיתוח הגוף אשר נמשכת לאורך זמן רב יותר בניגוד לדיאטה מהירה.
דיאטה מהירה – עלייה מהירה במשקל
דיאטה מהירה, מגבילים את כמות הצריכה של הקלוריות בשונה מכל דיאטה אחרת שגם בה ישנה הגבלה של כמות הקלוריות בביצוע דיאטה מהירה קיצוץ הקלוריות היומית נעשית בצורה חדה. ברוב הדיאטות המהירות יהיה מזון אחד אשר עליו תבנה הדיאטה. רבים מכירים את דיאטת הכרוב שבה אוכלים בעיקר כרוב בכל צורותיו. דיאטה מהירה גוררת הורדה מהירה במשקל אך רבים טועים וחושבים כי יוכלו להמשיך כך לאורך זמן. רובם מוצאים את עצמם בשלב כזה או אחר מעלים את כל מה שירדו ולרוב עם תוספות מאחר והגוף מתחיל להרגיש בחסרים של אבות המזון שאינו קיבל במהלכה של דיאטה מהירה.
חשוב לדעת בעת ביצוע דיאטה מהירה
עם כל היתרונות הנראות לעין של דיאטה מהירה. דיאטה מהירה טומנת בתוכה חסרונות רבים. דוגמאות של חסרונות ניתן למצוא בשפע כדוגמת כאבי ראש, חולשה, מחסור באנרגיה, עצירות, עצבנות ועוד. מעבר לכך ביצוע של דיאטה מהירה גורם לגוף להיכנס לשוק, השוק הזה יכול אף להתבטא בנשירת שיער, בעיות שיניים ועוד. לפני שמחליטים לעשות דיאטה מהירה חשוב לבדוק האם היתרון הברור של הורדה מהירה במשקל בזמן קצר באמת משתווה ועולה על הנזקים שיכולים להופיע במהלכה או לאחריה.
חשוב לציין שקיימים תהליכי דיאטות ושיטות הרזיה שונות מכל הסוגים [2], וצריך לדעת שכל תהליך חייב להתבצע בצורה מבוקרת ויסודית, ומלווה על ידי בעל מקצוע מנוסה שידע להתאים עבורכם תהליך מותאם עבור הצורך הייחודי של כל אחד ואחד.
כל גוף מגיב ומתנהג בצורה שונה לתהליך מכל מיני בחינות, ואם לא רוצים לגרום נזק לגוף, הכרחי לעשות זאת בהתאמה ובצורה מבוקרת.


Article printed from פורטל דיאטה | תזונה נכונה | כושר גופני והרזיה: http://www.diet.co.il

URL to article: http://www.diet.co.il/general/13621-%d7%93%d7%99%d7%90%d7%98%d7%94-%d7%9e%d7%94%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%99-%d7%94%d7%99%d7%90-%d7%a0%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%94

URLs in this post:

[1] Image: http://www.diet.co.il/wp-content/uploads/fast-diet.jpg

[2] דיאטות ושיטות הרזיה שונות מכל הסוגים: http://www.oanadiet.co.il/

כל הזכויות שמורות ל © 2009 Diet.co.il.