- פורטל דיאטה | תזונה נכונה | כושר גופני והרזיה - http://www.diet.co.il -

ניקוי רעלים מהגוף

Posted By natali@a.co.il On 13 בנובמבר 2013 @ 11:58 In כללי,מאמרים נבחרים,תזונה לריפוי טבעי,תזונה נכונה | Comments Disabled

 בשנים האחרונות ישנה מודעות הולכת וגוברת לאורח חיים בריא. המודעות הזו היא לא רק למשקל תקין ולחיים בריאים לאורך זמן, אלא גם למה שאנחנו מכניסים אל תוך הגוף שלנו. מזון מתועש, איכות סביבה לקויה, חוסר בפעילות גופנית, עישון או שתיית אלכוהול – כל אלו מכניסים רעלים אל הגוף שלנו, רעלים שיש צורך להוציא החוצה. לצד שמירה על אורח חיים בריא ומעקב אחרי מה שאנחנו מכניסים אל הגוף שלנו, שטיפת המעי הגס היא טיפול שהפך נפוץ יותר בשנים האחרונות, כשהוא מסייע לנקות את הגוף מרעלים [1] במהירות וביעילות.

דנה רובין

מהי שטיפת מעי?

 Image courtesy of photostock at FreeDigitalPhotos.net [2]

Image courtesy of photostock at FreeDigitalPhotos.net

שטיפת המעי הגס נקראת קולון הידרותרפיה. זהו תהליך רפואי שמתבצע כיום במכונים ומרפאות בכל רחבי הארץ. במסגרת הטיפול מפעיל הרופא מכונה שמחדירה נוזלים לאיזור המעי הגס דרך פי הטבעת ובמקביל מוציאה פסולת מזון החוצה. התהליך מתבצע באמצעות שתי צינוריות. צינורית אחת מבצעת את שטיפת המעי הגס והצינורית השנייה שואבת החוצה את הפסולת. את התהליך חייב לבצע רופא מפקח או מטפל מוסמך שעבר הכשרה מתאימה.

הטיפול הכולל של שטיפת המעי הגס אורך פחות משעה, בדרך כלל כארבעים וחמש דקות. היתרון שלו הוא בעובדה שהוא אינו תהליך כואב, אין לו תופעות לוואי או סיכונים יוצאי דופן והמטופל יכול להשתחרר הביתה כרגיל לאחר הטיפול.

למי מומלצת שטיפת המעי הגס?

השטיפה מומלצת לכל מי שרוצה לנקות את הגוף מפסולת שעלולה להיות רעילה ומסוכנת. חשוב לדעת שפסולת מזון בגוף כוללת רעלים שונים שיכולים להביא לבעיות בריאותיות רבות – בין היתר לעצירות או שלשולים, צרבות או מעי רגיז, בעיות של זיהומים כמו פטריות, תולעים וכיבים ומגוון רחב של מחלות זיהומיות במעי.

לצד הסיבות האלו, שטיפת המעי הגס מסייעת בתהליכי הרזייה ושינוי אורח חיים, לפתרון נגד מעיים עצלות, פותרת בעיות כמו מתי ועייפות, מסייעת בפתרון בעיות בכלי הדם ואפילו יכולה לצמצם את הסיכון לחלות במחלות סרטניות.

מה חשוב לבדוק לפני השטיפה?

לפני שטיפת המעי הגס רצוי לבדוק את טיב המרפאה והמטפל. מכיוון שמדובר בבדיקה חודרנית וכמו כל בדיקה רפואית אחרת, חשוב להקפיד לבחור במקום סטרילי ונקי, בו מקפיד צוות המטפלים על חיטוי וניקוי קבוע של המכשירים. בנוסף, חשוב לבדוק שמי שמבצע את שטיפת המעי הגס הוא אדם בעל ניסיון רפואי, מטפל שצבר ניסיון ועבר את ההכשרה הרפואית הדרושה.

שטיפת המעי הגס היא תהליך חשוב לכל מי שרוצה לצמצם באופן משמעותי שלל של מחלות, בעיות במערכת העיכול וסכנות בריאותיות. מצרבות, שלשולים ועצירות ועד למחלות סרטניות, שטיפת המעי הגס היא טיפול יעיל מאד שאפשר לעבור בקלות בכל מרפאה מוסמכת ומתאימה. זהו טיפול מצויין לכל מי שרוצה להתנקות, לחדש את הגוף ולצאת לדרך חדשה של אורח חיים בריא – חיים איכותיים וטובים יותר.


Article printed from פורטל דיאטה | תזונה נכונה | כושר גופני והרזיה: http://www.diet.co.il

URL to article: http://www.diet.co.il/general/13564-%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94%d7%92%d7%95%d7%a3-2

URLs in this post:

[1] לנקות את הגוף מרעלים: http://lifeclean.co.il/?page_id=284

[2] Image: http://www.diet.co.il/wp-content/uploads/toxic-cleaning.jpg

כל הזכויות שמורות ל © 2009 Diet.co.il.