טיפול בהומאופתיה בהשמנת יתר

כללי > מאמרים נבחרים > קטגוריה ראשית > סוגי דיאטות

מאת  

תמיד, אבל תמיד לפני שאני מלמדת, אני חייבת לאכול משהו כדי להרגיע את העצבים והמתח…..

החבר שלי סיים את הקשר בינינו ומאז אני לא מפסיקה לטחון אוכל, בעיקר שוקולד….

משעמם לי,אז אני מתחילה לאכול שטויות אפילו שאני לא רעבה….

עצוב לי, ואני אוכלת…..

אני לא יודע איך לפתור את הבעיה במחשב, אז אני אוכל……

אני רואה את כל האוכל הטעים על השולחן ואני לא עוצר, אפילו שאין לי כבר מקום בבטן. יש לי כאב בטן אך אני לא לומד לפעם הבאה…

 

את כל האימרות האלו ועוד, שמעתי, גם ממני, וגם מהמטופלים שלי. האמרות וההרגשות האלו הם משותפים לאנשים בסיטואציות מסויימות. אבל מה עומד מתחת לתחושה השגורה הזאת?? מה כל אחד חווה בתוך עצמו?

אחת יכולה להרגיש שבלי החבר, היא לא יכולה להמשיך בחיים שלה. בלי התמיכה והאהבה שלו, קשה לה דלמיין איך היא תמשיך לחיות. מישהי אחרת תרגיש כבדה וחסרת אנרגיה, ושלישית תרגיש קנאה עמוקה על כך שהוא התחיל עם בחורה יפה ממני, חכמה ממנה.

אז כל אחד ואחת חווה משהו אחר בסיטואציה דומה.

וכולם מגיבים אותו הדבר, הם פונים לאוכל כדי להעלים תחושה שקה שהם חווים.

התפקיד שלי כהומאופתית בפגישה שלי אתכם הינו לגלות את התחושה השקה  שמלווה אותכם בסיטואציות שגורות אלו, ואשר שגורמות לכם לאכול יתר על המידה ולכן להשמנה. התרופה ההומאופתית המתאימה שתקבלו ממני תרפא את המקום הקשה הזה, והתוצאה היא שלא תרגישו צורך לאכול יתר על המידה כדי להתמודד עם התחושות שלכם, אלה, התחושות יעלו הרבה פחות, ואם הזמן כמעט ולא, ותוכלו להתמודד איתם ללא אוכל, אלה עם הכלים הפסיכולוגיים  שבניתם לעצמכם כתוצאה המטיפול ההומאופתיה.

אם אתם קוראים את זה, יתכן וגם לכם מתעוררים תחושות קשות בסיטואציות קשות שאתם מנסים להתמודד איתם דרך אוכל. זה לא חייב להיות ככה. אפשר לרפא את ההרגל ואת התחושה הקשה, ולבנות לעצמכם דרכי התמודדות בריאים יותר. וזה אפשרי לעשות בטיפול הומאופתיה.

אני אתן לכם דוגמה של מטופל שהגיע אלי כי לא הצליח להפסיק לעשן, ובתקופות שכן הצליח להפסיק, הוא החליף את העישון עם אוכל, וכך הוא השמין מאוד. בפגישה ההומאופתית איתי אנחנו גילינו מה התחושה שקוראת לו בגוף שמביא אותו לעשון, ומה התחושה שמביא אותו לאכול. מצאנו שזה אוותה תחושה לא נוחה, הרגשה רעה. בעזרת תרופה הומאפותית מתאימה, ובמהלך כמה חודשים, התחושה הרעה נעלמה, הוא הפסיק לעשון, והוא הצליח לפתח הרגלי אכילה טובים. הוא רזה 20 ק"ג, הרגיש טוב ורגוע. היה לו שקט נפשי, דבר שהוא לא חווה אף פעם.

עוד דוגמה היא של אישה לאחר לידה, שהשמינה מאוד בזמן ההריון, ולא הצליחה להוריד את עודף המשקל לאחר תקופת ההנקה. תוך כדי הפגישה היא יכלה לחוות את ההרגשה הרעה שהיא חשה שמביא אותה לאכול גם אם היא לא רעבה. בעבר היא חשבה שהיא אוכלת מתוך כעס ועצבנות. הטיפול ההומאופתיה הביאה להיעלמות של התחושה הרעה ואפשרה לה לרדת את כל המשקל העודף שלה. הטיפול גם פתר את בעית הכעס והעצבנות, והיא חשה שלוות נפש לאחר כ-6 חודשי טיפול.

בסיכום, אני, בעזרת טיפול הומאופתיה, יכולה לעזור לכם לפתור את בעית ההשמנה שלכם!!

 

ויויאן הינה הומאפתית קלאסית, חברת האגודה הישראלית להומאפתיה קלאסית.

ויויאן גם מרפאה בעיסוק מוסמכת בעלת רשיון ממשרד הבריאות.

לא ניתן להגיב למאמר זה.