איך שורפים שומנים?

כללי

מאת: דפנה לב מומחית בתזונה וספורט מנהלת את www.aley-daphna.co.il בעלת שיטת רזים לחיים בריאים. http://razim.aley-daphna.co.il/

המאמר הזה נקרא  שימוש בדלק מטאבולי או בשם היותר "סקסי" איך שורפים שומנים.

המאמר נולד מתוך תמלול של הרצאה LIVE שנתתי בפני קהל חי ונושם, שרצה לדעת באמת את המנגנון האמיתי ל"שריפת שומנים" הנושא החם של כל הזמנים, וכולנו רוצים שהשומנים יישרפו בדיוק מההיקפים ובדיוק רק מכאן ולא מהפנים ומכאן ולא כאן, בקיצור עיצוב הגוף בפעולה.burning

את ההרצאה העברתי גם במועדון כושר  מתוך צורך של המתאמנים שנמצאים בתכניות הבריאות וההרזיה שאני מקיימת במועדון הכושר, מתוך רצון לדעת אחת ולתמיד  למה הם צריכים לעשות ספורט בנוסף לתכנית הדיאטה שלהם ואם להיות פחות יפת נפש הם ביקשו להבין למה לסבול במכון כושר , למה צריך את העינוי הזה שנקרא מסילה או אליפטי, ולמה צריך להזיע שעות בספינינג ולמה בכלל להתאמץ לעשות ספורט אם כבר לקחנו על עצמנו את האכילה המסויימת.

ההרצאה הייתה ארוכה מעניינת מחדשת ותורמת, ואת כל היתרונות יש לכם פה בסידרה של 5 מאמרים שתוכלו לקרוא שוב ושוב וגם…לשאול אותי שאלות להבהרה.

רק עוד הקדמה קצרה:

בכל מקום בו אני אומרת דיאטה בהרצאה הזו אני מתכוונת לתכנית בריאות מאוזנת ולא לפי הקונוטציה המקובלת בקהל שמשמעה רעב, צום, אוכלים רק כרוב במשך שבוע ורק קוטג' במשך עוד שבוע או לחליפין סופרים- מודדים –שוקלים- מחשבים -מחברים -מכפילים ובסוף גם ניגשים למועד ב' בלוח הכפל….

עזבי אותי מ"בריא " הוא אומר לי, עזבי אותי ממחזק את הלב היא  מתלוננת, העיקר מה שרואים בסוף.

לא באנו אליך כדי לסגור חוזה דוגמנות, נאמר לי בכעס לא אחת, באנו כדי להיראות טוב, להיכנס לבגדים היפים שקנינו לפני החתונה, לא משנה שהחתונה הייתה לפני 30 שנה, ומאז השתנתה האופנה לפחות 10 פעמים, ולא משנה שנוספו להם כמה ילדים בבית, שבמקרה את גם ילדת אותם, ובכלל לא רלוונטי ששנים לא התאמנת כך שהגוף שלך לא זוכר שפעם היית שוער או חלוץ או כל תפקיד אחר שתבחר, פשוט זה היה מזמן.

אז טוב שיש את הזיכרון כי זה נותן לנו את המוטיבציה המתאימה להתחיל תכנית דיאטה  ואין מה לעשות – ספורט זה חלק בלתי נפרד מהחבילה.

התזונה המאוזנת המומלצת לכל אחד בתכנית בריאות היא ייחודית כמו גם הפעילות הגופנית.

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שכל גוף מגיב אחרת ולכל נפש יש מטרה מסויימת.

אז איך שורפים שומנים אתם כבר בטח שואלים…

השומנים שנמצאים בשכבת השומן מתחת לעור ובמאגרים, הגיעו לשם כי אכלנו יותר ממה שהגוף היה צריך לשימוש יומיומי.

הגוף שלנו חכם ויש בו מנגנוני הישרדות חזקים יותר מכל כוח רצון.

השומנים סגורים בתוך תאים כייף להם וטוב להם ויחד עם זאת הם מוכנים לצאת במידת הצורך כדי לשמש בתור חומר בערה, חומר אנרגיה.

אבל יש להם תנאים. מיד נדבר על רשימת התנאים שהתקבלה, דרך אגב ללא הצבעה מוקדמת ועברה בכנסת בקריאה ראשונה ואחרונה. אז איך שורפים שומנים?

שריפת שומנים, חלק א'

שריפת שומנים חלק ב'

שריפת שומנים חלק ג'

שריפת שומנים חלק ד'


לא ניתן להגיב למאמר זה.