- פורטל דיאטה | תזונה נכונה | כושר גופני והרזיה - http://www.diet.co.il -

כושר בבית – בדרך האישית

Posted By nir.yaron@a.co.il On 3 בספטמבר 2013 @ 13:23 In כושר בבית,כושר ותנועה | Comments Disabled

לשמור על הגוף גם בבית. [1]

לשמור על הגוף גם בבית.

שמירה על בריאות הגוף והנפש מתחילה מפעילות גופנית יום יומית מיטיבה ובונה, מתזונה נכונה והימנעות ממתחים וממצבי לחץ קיצוניים באורח קבע. אנשים רבים לוקחים עצות אלה ברצינות ומתחילים לפעול על מנת לשפר את איכות חייהם המשפיעה על כל אורחות החיים שלהם באופן ישיר או עקיף.

העולם המודרני שבו אנו חיים מכתיב אורח חיים לחוץ ומלחיץ וההפוגה שאנו לוקחים במהלך היום כדי להתעמל שומרת לא רק על הגוף שלנו, אלא על איזון נפשי נכון שמשפיע לטובה על היום שלנו כולו. הצורות לעסוק בפעילות גופנית הן רבות ומגוונות – החל ממכוני כושר, הצטרפות לקבוצות משחק שונות, שחייה, ריצה או הליכה ועד כושר בבית.

איפה להתעמל?

רבים המבקשים לשנות את אורח חייהם ולהתחיל להתעמל  מוצאים כי במקומות "מסודרים" כמו מכוני כושר או מועדוני ספורט שונים הם לא מוצאים את עצמם והתחושה הכללית שלהם היא שמקומות אלה מיועדים יותר למפגשים חברתיים מאשר לפעילות גופנית אמיתית. למרות שבשנים האחרונות צצו מכוני כושר רבים ברחבי הארץ ופעילותם ברוכה בכל קנה מידה, והם מאפשרים לרבים לעסוק בספורט באופן קבוע ומחזורי, הרי שיש רבים שלא מסתדרים עם סוג זה של אימון גופני קבוצתי והם מחפשים משהו אחר.

רבים מאלה המבקשים להמשיך בפעילות הגופנית המועילה מעוניינים לעשות כושר בבית, באופן עצמאי או בעזרת מדריך כושר. כושר בבית נעשה באופן אינטימי וללא לחץ של הסביבה, אבל יש לזכור כי לשם כך דרושה משמעת עצמית גבוהה, נחישות והתמדה.

 

איך להתעמל בבית?

ההחלטה להתחיל להתעמל מתקבלת אצל כל אחד מכיוון אחר. יש כאלה המבקשים לרדת במשקל, אחרים מבקשים להחזיר לעצמם את הכושר שהיה להם בתקופת הנעורים, ויש שעושים זאת מתוך שינוי בתפיסת העולם שלהם לגבי אורח החיים הרצוי להם באופן כללי. ויש את אלה הרואים בעיסוק בספורט אתגר והם מבקשים להגיע להישגים אישיים מתוך תחושת מסוגלות ויכולת שמצוייה בהם.

שתי הצורות המקובלות להתאמן בבית הם בעזרת מאמן כושר אישי, או לבד באמצעות מכשירי כושר ביתיים וכמה סדרות של תרגילים שניתן ללמוד לעשות אותם ללא צורך בהדרכה. אין ספק שלרבים המעדיפים לעשות כושר בבית הסביבה המוכרת והאינטימיות יכולים מאד לעזור בשליטה על קצב האימונים ועל ניצול הזמן באופן נכון יותר. בבית אין צורך לעמוד בתור למכשיר זה או אחר שיתפנה, או לסט המשקולות וכדומה. בבית אתם אדונים לפעילות ולקצב שלה בהתאם לרצונכם בלבד.

כושר בבית עם מכשור ביתי

כל אחד יכול להקים לעצמו חדר כושר בבית שיהיה מותאם לצרכיו ולרצונותיו. התייעצות עם מדריך כושר באשר לתוכנית האימונים הנכונה עבורכם תלמד אתכם גם איזה מכשירים יהיה עליכם לצייד את הבית כדי לעשות כושר בבית. בין המכשירים הנפוצים יותר בחדרי כושר ביתיים ניתן למצוא הליכונים, מתקני הרמת משקולות, מכשירי ספורט ידניים שונים וכדומה.


Article printed from פורטל דיאטה | תזונה נכונה | כושר גופני והרזיה: http://www.diet.co.il

URL to article: http://www.diet.co.il/%d7%a7%d7%98%d7%92%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%99%d7%aa/%d7%9b%d7%95%d7%a9%d7%a8-%d7%95%d7%aa%d7%a0%d7%95%d7%a2%d7%94/13482-%d7%9b%d7%95%d7%a9%d7%a8-%d7%91%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%aa

URLs in this post:

[1] Image: http://www.diet.co.il/wp-content/uploads/gymy.jpg

כל הזכויות שמורות ל © 2009 Diet.co.il.