אוהב כושר? בוא לעשות מזה מקצוע

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה

עושים כושר. לבחור את המסלול הנכוןאם סיימתם לימודים במסלול של כושר גופני, תזונה או אימון אישי וקיבלתם הסמכה, חשוב שתחליטו על המסלול הנכון והמתאים לכם. זאת משום שתחומי הכושר הגופני, התזונה והאמון האישי מציעים מגוון של הזדמנויות כך שכל בוגר לימודים יכול לבחור את דרך העבודה שמתאימה ומעניינת אותו.

לדוגמה, מסלולי הקריירה בתעשיית הכושר מוגדרים היום טוב יותר מאשר לפני 20 שנה ולכן קל יותר להתמקם באחד הענפים. גם אנשי חברות השמה מדגישים כי בתחום הכושר נדרש כיום יותר תחכום מאשר בעבר. הדרישות הן מגוונות וכוללות, בין השאר, הדרכת כושר לקבוצות, אימון אישי, הדרכת כושר באינטרנט או בטלוויזיה ועוד.

כאמור, בחירת הדרך היא חשובה מאוד. לכן, שאלו את עצמכם למשל אם אתם רוצים לעבוד בחברה גדולה או קטנה. יתכן שהתשובה נמצאת בהתאמה שבין החזון למטרה שלכם.

אם אתם יותר יזמים בנפשכם, האם חברת הזנק שפותחת בפניכם את האפשרות להפוך לאחד הבעלים היא המתאימה לכם, או שאולי אתם מעדיפים את רשת הביטחון שמבטיחה לכם חברה מבוססת בעלת סניפים של מועדוני כושר, מרכזי ייעוץ לתזונה נכונה או אמון אישי?

כמובן שהכל תלוי במבנה האישיות שלכם. אם אתם אוהבים לעבוד עם אנשים, מקומכם כנראה בהדרכה מעשית מול אנשים. ואם הניהול מתאים לכם יותר, כנראה שמקומכם בשדרת הניהול של אחת החברות בתחומי הכושר, התזונה או האימון. בכל מקרה, כשאתם מחפשים עבודה באמצעות אחת מאותן חברות השמה – אין ספק שתקבלו הכוונה למשרה שמתאימה למטרות ולחזון שלכם.

באשר להדרכה קבוצתית. זו כנראה אחת הדרכים הטובות ביותר להיכנס לתעשייה ולהתחיל לצבור מוניטין. אמנם, יחסית, מסלול זה אינו רווחי אבל מסיבה זו בדיוק מתקנים רבים משוועים לכוחות חדשים שיכנסו להדרכה של קבוצות לאמון גופני, או קבוצות להרזיה, חוגי התעמלות במתנ"סים, הדרכה בחדרי כושר ועוד.

כמאמני קבוצות, בכל פעם שאתם מתחילים לאמן קבוצה חדשה, תוכלו לקדם את היכולת שלכם לעבוד עם קהל צרכנים שמבקש כושר גופני, תזונה בריאה או אמון אישי. לכן, יש הטוענים שהדרך המעשית לבנות את המיתוג והשם שלכם, מתחילה בהדרכה של קבוצות.

לא ניתן להגיב למאמר זה.