טיפים יומיומיים לירידה במשקל

קטגוריה ראשית > טיפים

מאת: מערכת Diet

ירידה במשקל אינה דבר של מה בכך, אך היא בהחלט דבר אפשרי. להלן מספר טיפים הנוגעים להרגלי אכילה, תזונה נכונה וכמובן פעילות גופנית שיסייעו בידיכם לרדת במשקל.

1. איכלו ארוחות קטנות יותר, ולאורך כל היום. במקום לאכול ארוחת צהריים גדולה אחת, איכלו משהו קטן כשעתיים-שלוש לפני הארוחה, וכך תגיעו לשעת הארוחה רעבים פחות ושבעים יותר. במקום לאכול 2-3 ארוחות גדולות ביום, נסו לפרק אותן ל-5-6 ארוחות קטנות יותר.

היו לא יעילים. אם אתם צריכים להביא 2 פריטים מהמטבח, עשו זאת ב-2 פעמים

2. שתו יותר מים. הכמות המומלצת היא 7-8 כוסות מים ליום.
המים מסייעים לגוף לנקות את כל הפסולות שבתוכו. שיטה טובה להגברת צריכת המים היא הנחת בקבוק מלא מים וכוס במקום נגיש, ושתייה ישירות ממנו.

3. היו לא יעילים. אם אתם צריכים להביא 2 פריטים מהמטבח, עשו זאת ב-2 פעמים, אפילו אם ניתן לעשות זאת ב"הליכה" אחת, עשו זאת במספר רב של פעמים שניתן. כך תוכלו להכפיל את רמת הפעילות שלכם, אפילו בלי לנסות.

4. איכלו יותר חלבונים. עופות, דגים, ביצים, מוצרי חלב, שעועית, בשר אדום רזה ועוד מכילים כמות גבוהה של חלבונים. החלבונים מקיימים את השרירים המניעים את גופכם ושורפים קלוריות לאורך כל היום.

5. "המעלית לשרותך, המדרגות לבריאותך" – ותרו אם כן, על המעלית והשתמשו במדרגות. בכל פעם שביכולתכם לבצע פעילות גופנית כלשהי, קיפצו על ההזדמנות. אין זה אומר שאתם צריכים לטפס עכשיו 10 קומות בדרך לעבודה, אבל אתם כן יכולים לרדת מהמעלית קומה אחת לפני, ולעלות במדרגות.

6. אל תגיעו למצב של רעב. כאשר אנו רעבים, אנו נוטים לאכול יותר אוכל ממה שאנו באמת צריכים, ובנוסף, כאשר גופנו נכנס למצב של "רעב" אנו נוטים להכניס לפה כל מה שנותנים לנו, בלי לחשוב יותר מידי אם זה בריא או לא.

7. הזמינו מנות קטנות במסעדות. קשה לבחור במנת צ'יפס קטנה במסעדה, במיוחד כאשר האופציה להגדלה זולה וזמינה כל כך. אבל תחשבו על החיסכון האמיתי, לא בכסף, אלא בקלוריות שהיו יכולים להגיע ישירות לישבן שלכם.

8. איכלו יותר סיבים תזונתיים. סיבים תזונתיים תורמים בצורה משמעותית לתחושת שובע. תחושת השובע הנובעת מאכילת סיבים תזונתיים אף נוטה להישאר זמן ממושך יותר.

9. המתינו 20 דקות בין המנות השונות בארוחה. למוח לוקח לפחות 20 דקות לעבור ממצב של רעב לשובע. ע"י המתנה קצרה תוכלו להגיע למצב של שובע בטרם הסתיימה הארוחה.

10. אל תהססו "לבגוד" בדיאטה שלכם. תתכננו מתי אתם מתכוונים לאכול את המאכלים בהם אתם חושקים. כך תוכלו לשלוט בדיאטה שלכם, ולא הדיאטה תשלוט בכם.

לא ניתן להגיב למאמר זה.