ניקוי רעלים עם דיאטת מיצים (דה טוקסיפקציה)

מפת האתר > מושגים דיאט > קטגוריה ראשית > סוגי דיאטות

באדיבות: תומר זפרני, נטורופת ויועץ לתזונה בריאה ופעילות גופנית
tomer_zafrani@hotmail.com

שיטת ניקוי אהובה היא דיאטת מיצים המבוססת אך ורק על פירות וירקות. דיאטה הדרגתית ובטוחה בין שלושה ימים לשבוע ימים. אפשר להמשיך איתה גם עשרה ימים רצופים, אך הדבר תלוי ביכולת של אותו אדם, מצבו הבריאותי והזמן שיש לו.

אם יש אופציה (זמן וכסף), כדאי לעשות דיאטת ניקוי כזו במסגרת חוות בריאות או עם כמה ימי חופש מהעבודה, כדי לא להכביד על הגוף. דיאטה זו  מנקה את הכבד ועוזרת לניקוי רעלים.
פטרות מרעלים וניקוי המעי יכול לסייע בטווח הארוך בירידת משקל והעלאה של חיוניות הגוף. תופעות כמו עייפות, חולשה, כאבי ראש ומעי רגיז מעידים על המצב הכללי של הגוף. וכמו אוטו במוסך שמדי פעם זקוק לניקוי ושימון חלקים. גם הגוף זקוק לניקוי רעלים כדי למנוע תופעות כאלו ואחרות.

צולם על ידי Untitled Blue

צולם על ידי Untitled Blue

למה דווקא מיצים?
לפירות ולירקות יש השפעה חזקה על פינוי רעלים מהגוף. הם מכילים הרבה ויטמינים ומינרלים, פיטוכימיקלים, אנזימים, חלבונים, נוגדי חמצון ופחמימות. המיצים נספגים בקלות במערכת העיכול ללא שום הפעלת אנרגיה מיותרת. הכלורפיל במיצי הירקות הירוקים מעודד יצירת המוגלובין שנמצא יעיל לסובלים מחוסר ברזל ואנמיה.

ניקוי רעלים לא מחייב דיאטת מיצים, על ניקוי רעלים עם דיאטת אורז

דוגמאות נבחרות למיצים שונים:
מיץ תפוחים -
נחשב כמלך המיצים,מסייע בחיזוק כללי של הגוף,ממריץ כבד, חשוב בפינוי רעלים ותורם להורדת כולסטרול.
מיץ מלפפון – משמש אמצעי לקירור הגוף,מועיל בדלקות גידים, מומלץ לשלב אותו עם מיץ גזר כתום ו/או סלק.
מיץ סלק - מיץ המועיל ביותר למחזור דם, נחשב כמנקה דם, מכיל ברזל, סידן, גופרית, אשלגן וכלור. כמו כן מסייע לפעילות תקינה של הכבד ובונה כדוריות דם אדומות.
מיץ גזר – עשיר בויטמינים ומינרלים. מחזק את העצמות והשיניים. בעל השפעה מטיבה עם העור, השיער והציפורניים, אנטי אוקסידנט חזק, ומסייע בניקוי כבד, מחזק את מערכת העיכול. כמו כן נמצא יעיל כנוגד סרטן.

למי לא מומלץ לעשות ניקוי רעלים (דה טוקסיפקציה):
נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות, אנשים עם הפרעות נפשיות, תת משקל, אנשים אחרי ניתוחים, חולי סרטן, או בזמן מחלה אקוטית.

לא ניתן להגיב למאמר זה.