שפע הרימון

קטגוריה ראשית > תזונה נכונה > אבות המזון, ירקות ופירות

מאת: מערכת Diet

מאמרים נוספים לראש השנה: דיאטה גם בחגים, תה תפוחים טבעי לקטנטנים, שטרודל תפוחי עץ מבצק פילו.

הוא מולטי ויטמין, נוגד חמצון חזק מאוד ומשמש גם לקרמים שונים.
כדאי להכיר את הרימון ולשלב אותו כמזון פונקציונאלי בדיאטה ובתזונה נכונה. בואו נכיר אותו מקרוב.

 הרימון הוא אופציה נהדרת להשלמת ברזל (צולם ע"י chriscoyier)

הרימון הוא אופציה נהדרת להשלמת ברזל (צולם ע"י chriscoyier)

תנו לו בכפיים: הרימון!
1.מי שאוכל רימון או שותה מיץ רימונים על בסיס יומיומי זוכה להגנה ושמירה על בריאות הלב וכלי הדם, לחץ הדם מאוזן, זרימת הדם טובה יותר והסיכון לפתח טרשת עורקים יורד פלאים. הרימון מסייע בהפחתת הכולסטרול ה"רע" מה שגם הוריד את הסיכון להתקפי לב.

2. הפיגמנטים האדומים של הרימון הנקראים פלבנואידים מהווים נוגדי חמצון חזקים במיוחד. הם ומרכיבים נוספים כמו ויטמין C הם חלק חשוב בתעשייה הקוסמטית משתמשת המשתמשת ברימונים לקרמים לפנים ולגוף. מרכיבי הרימונים מאיטים את הזדקנות העור ומאטים את הווצרות הקמטים.

3. הרימון הוא אופציה נהדרת להשלמת ברזל. כל מי שסובל מאנמיה או מחוסר דם יכול לשלב בתפריט יומיומי שתיית מיץ רימונים או גרגירי רימון (לפחות חצי כוס).

4.מחקרים שונים הצביעו על הרימון כמגן מפני סרטן ובמיוחד סרטן השד. הוא גורם להרס תאי הסרטן ובכך תומך בהגנה הטבעית של הגוף.

5. הפיגמנטים האדומים המקנים לרימון את צבעו העז, עושים את הרימון לפרי מעורר תשוקה ומהמם חושים. שילוב שלו בארוחה רומנטית יחמם את העניינים.

6. שמן הרימונים מסייע במריחה חיצונית בעיות פיגמנטציה בעור, הוא מחדש את תאי העור, ויוצר מראה רענן. בלקיחה פנימית (בדר"כ כמה טיפות מתחת ללשון עקב ריכוזו הגבוה), הוא נותן לנו את כל היתרונות שלו שצויינו עד כה. שמן רימונים הוא לא מצרך זול, וכמויות גדולות מאוד של פרי דרושות כדי להפיק אותו.

7. לכל מי שקילף רימונים עם ידיים חשופות ובגדים מהודרים, יש כנראה זיכרון מהרימון. את כתמי הרימון קשה מאוד להוריד מהבגדים ולכן כדאי ללבוש "סמרטוטים" או להשתמש בסינר כשמתחילים את מלאכת קילופו. אפשר גם לקנות גרגירים מוכנים או רכז רימונים (ניתן להשיג בחנויות מזון ובסופרים) כפיגמנט טבעי להכנת סלטים, מיצים, רטבים, או תיבול מתכונים דיאטטיים.


הערך התזונתי של הרימון:
100 גרם של גרגירי רימון מכילים כ – 280 קלוריות. כף גדושה של גרגירי רימון מכילה כ – 25 קלוריות.

לסיכום: הרימון הוא פרי מבורך תזונתית, רפואית וקוסמטית. כדאי לבחור בו כמלווה לתהליך דיאטה, תזונה נכונה ואורח חיים בריא. הוא יכול ללוות אותנו ימים רבים לאחר ראש השנה ע"י שמירה שלו בקירור. כשאתם מטיילים בעיר, תוכלו לפגוש אותו פנים אל פנים בדוכני המיצים השונים ולהנות מיתרונותיו הרבים.

שנה של שפע ובריאות שתהיה לנו!

לא ניתן להגיב למאמר זה.