פיק ברכיים – תרגילי כושר לשיפור מראה הברכיים שלך

קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > כושר בבית > קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > קטגוריה ראשית > כושר ותנועה > פעילות גופנית מחוץ לבית

מדינת ישראל ידועה באקלים החמים עד מאד שלה שנמשך רוב חודשי השנה. אותו אקלים משפיע על צורת הלבוש שלנו וגורם לנו להתקלף לכמה שפחות שכבות, לחשוף ידיים, רגליים ו.. ברכיים. ברכיים יפות הן חיוניות לנשים שרוצות להראות את רגליהן, שומן מסביב לברכיים יכול להרוס את כל המראה שלכן בחצאית קצרה או שמלה. בכתבה זו נציע לכן כמה תרגילים שעובדים על פלג הגוף התחתון ובאופן שיטתי יכולים לסייע לאיבוד שומן סביב לברכיים. יש להתייעץ עם רופא טרם אימוץ שגרת אימונים.

כפיפות ברכיים

תרגיל זה מהווה מפתח לחיזוק והידוק הרגל העליונה. 

כיצד לבצע את התרגיל: צעדי קדימה עם רגל ימין וכופפי את הרגל כך שהברך שלך היא בזווית 90 מעלות מעל הקרסול שלך. לאחר מכן, חזרי חזרה לעמדת המוצא ואת הצעד הבא עשי עם רגל שמאל קדימה והמשיכי להחליף בין הרגליים במשך הסט. חשוב מאד שתשמרי על יציבה נכונה במהלך התרגיל. כלומר, עמוד שדרה ישר, ראש ישר, כתפיים מול עצמות האגן. סטים: 3 סטים של 10 חזרות עם מנוחה של דקה אחת בין כל סט.

תרגיל הארכת הרגל

תרגיל זה מועיל לחיטוב השרירים מסביב לאזור הברך. ניתן לעשות תרגיל זה באמצעות מכשיר בחדר הכושר או לרכוש מכשיר הביתה. תחליף לתרגיל זה יכול להיות ישיבה על כיסא בבית והרמת הרגל (אך יש לקחת בחשבון שיש פחות התנגדות בלי משקולות).

כיצד לבצע את התרגיל: שבי על מושב המכשיר ועם הרגליים דחפי את המוט המרופד שאמור לגעת רק בצמרות הקרסוליים. האריכי את רגליך לאט, עד שהן כמעט מקבילות לרצפה ואז הורידי אותן לאט בחזרה למצב ההתחלתי. סטים: 3 סטים של 10 חזרות עם מנוחה של דקה אחת בין כל סט.

סקוואט

תרגיל זה הינו תרגיל נוסף המשפר את מראה הברכיים. ניתן לבצע את התרגיל בכל מקום שתרצו והוא לא מצריך עזרים מיוחדים.

כיצד לבצע את התרגיל: עמדי בפישוק רגליים רחב, כאשר כפות הרגליים נמצאות באותו הקו והגוף זקוף- זוהי עמידת המוצא. כופפי את הברכיים והורידי את הישבן לכיוון הרצפה, עד כמה שאת יכולה ואז, אט-אט החזירי את עצמך לעמידת המוצא. סטים: 3 סטים של 10 חזרות עם מנוחה של דקה אחת בין כל סט.

מדרגות

תרגיל זה הוא תרגיל נהדר לחיטוב הרגליים. ניתן לבצע את התרגיל באמצעות מדרגות מתכווננות במכון הכושר או לרכוש אותן בחנויות ספורט, כיוון שעלותן אינה גבוהה.

כיצד לבצע את התרגיל: הניחי את המדרגה על הרצפה (התחילי ברמה הראשונה), צעדי קדימה כאשר רגל ימין עולה על המדרגה ורגל שמאל עולה אחריה על המדרגה. אותו דבר בירידה מהמדרגה ויש להחליף בין הרגליים בכל עלייה על המדרגה. הקפידי לשמור על יציבה טובה ולא להפעיל משקל רב מידי על הברך, כדי להגדיל את האתגר הגביהי את גובה המדרגה. סטים: 3 סטים של 10 חזרות עם מנוחה של דקה אחת בין כל סט.

לא ניתן להגיב למאמר זה.