להיות רזה ובריא יותר: 10 הרגלים זולים שקל לאמץ

קטגוריה ראשית > טיפים

אורח חיים נכון עם תזונה נכונה לאורך זמן מצריך הרגלים בריאים. מהם ההרגלים שיכולים לעזור לנו לשמור על הגזרה ולתת לגוף ולחילוף החומרים לעבוד טוב יותר?

ביצים מועשרות באומגה 3 מפחיתות תהליכים דלקתיים בגוף

ביצים מועשרות באומגה 3 הן אופציה טובה מאוד לארוחת הבוקר

1. ארוחת בוקר – ארוחת בוקר מסייעת לחילוף החומרים של הגוף להתחיל בפעולתו, כתוצאה מכך המשקל מתייצב ואף יורד. אכילת ביצים לארוחת בוקר תספק לגוף מגוון מינרלים וויטמינים. אם נבחר בביצה מועשרת באומגה 3. אומגה 3 נחשבת לחלק מתזונה אנטי דלקתית המעודדת את חיוניות הגוף.

2. אכילה עונתית – הסינים מאמינים שמערכות שונות בגוף יתפקדו טוב יותר בליווי תזונה המתאימה להם. לכל מזון יש אנרגיה האופיינית לו. אם ניקח לדוגמא את האבטיח בקיץ, נגלה שהתכונה ה"סינית" שלו היא לצנן את הגוף ולקרר אותו. ירקות שורש כמו בטטה וגזר יחממו את הגוף ויחזקו לנו את מערכת החיסון בחורף. אמנם פירות וירקות טריים יכולים להיות יקרים, אבל אם הם נקנים בעונה, תקבלו איכות מעולה לויטמינים ולתזונה טובה בפחות כסף.

3. חסה – ישנם סוגים שונים של חסה על המדפים. פשוט תנו לירוק הזה להוביל אתכם. זהו מזון דל בקלוריות ומנקה דם. קפיצה על הירוקים מכל הסוג תחזק אתכם ותמלא את הבטן.

4. חשבו כחול – הצבע הכחול ידוע כמפחית תאבון. שימוש בצלחת כחולה יכולה לווסת את התאבון שלכם בלי שאתם מודעים לכך. בצד השני נמצא הצבע שמגביר תאבון, כתום.

5. שימוש בצלחות סלט למנה העיקרית – צלחות סלט או צלחות למנה הראשונה מסט הכלים שלכם יסייעו לכם לשמור על הפרופורציות בכמויות האוכל הנכנס לפה. הן קטנות יותר ומכילות פחות מקום לארוחה גדושה. איכלו בקטנה, כל שעתיים שלוש.

6. ותרו על הלבנים – דלגו על אורז לבן, קמח לבן וסוכר לבן, הם מתעכלים מהר מאוד והתאבון חוזר לחגוג. במקום, השתמשו בקמח מחיטה מלאה ואורז חום השומרים על תחושת השובע לאורך זמן. השתמשו בסוכר קנים במקום סוכר לבן.

7. דגים – אכלו דגים טריים מהים במקום דגים שגדלים בבריכות הדגים. סלמון פראי זאת בחירה מזינה במיוחד!

8. שדרגו את החמאה – השתמשו בשמן זית וחמאה מוקצפים ביחד. תשיגו מריחה קלה יותר, ופחות שומן רווי מחמאה רגילה.

9. מעטו במלח – הוסיפו מלח אך ורק לקראת תום הבישול, וגם אז טעמו כדי להחליט על כמויות.

10. מים – מים הם מוצר זמין וזול והיתרונות שלהם גדולים: הם מגדילים את ספיגת הגוף לחומרים מזינים, משפרים את רמת חילוף החומרים בגוף, ומעניקים לחות לעור…גם עור הפנים שלך יודה לך על כך. אז לפני שאתם מזמינים קפה, מיץ או תה קר, שתו את המים שלכם. המים נמצאים תמיד במקום הראשון.

תגובה אחת ל“להיות רזה ובריא יותר: 10 הרגלים זולים שקל לאמץ”

  1. מאת אמיר:

    אחלה כתבה!