האם כדאי לעשות דיאטה מהירה?:

טיפים לשמירה על הגזרה בט"ו באב

קטגוריה ראשית > טיפים
1. בחרו בשוקולדים והממתקים מופחתי הקלוריות
איך אפשר לחגוג את ולנטיין בלי שוקולד? למעשה, נראה שכל מה שהחג הזה חוגג הוא שוקולד איכותי. אבל צריכת המעדן הזה לא עושה חסד עם קו המתניים שלך.
לפיכך, הטיפ הראשון שלנו הוא לבקש מבני הזוג להביא לנו את השוקולדים דלי הקלוריות!
2. הכי יפה לפרי כשהוא טבעי
נכון, אין דבר מתבקש יותר מלטבול תות עסיסי בקצפת או שוקולד, אבל אפשר להנות מפירות וגם לדאוג לבריאות ולגזרה! תות שדה מתוק ועסיסי מטבעו,
עמוס באנטי-אוקסידנטים ובויטמין C, ודל בקלוריות. פנקו את עצמכם ואת אוהבכם בקערת תותים ללא רגשות אשמה!
3. זה זמן מושלם לקנות את השמלה שתמיד רצית
זה אולי נראה מוזר, אבל לבישת בגדים בהם אתם מרגישים הכי טוב עם עצמכם ועם הגוף שלכם, עשויה להקל עליכם לעמוד על המשמר מפני פיתויים מתוקים
שהחג הזה מביא איתו. תמצאו שאתם מפוקסים יותר במראה הטוב שלכם ובתחושה הנפלאה שזה מעניק לכם, מאשר בהסרת העטיפה מחטיף מתוק. בנוסף,
על ידי לבישת בגדים מותאמים לגזרה שלנו, המורגשים היטב על הגוף, נרגיש מסופקים עם פחות מזון, מאשר אם היינו לובשים מכנס סטרצ' עם הרבה מקום להתרחבות..
4. בשלו ארוחה רומנטית בבית
ולנטיין זוהי לא רק חגיגה לאוהבים, אלא גם למסעדות, כך נדמה. הן מציעות לנו פיתויים בצורת ארוחות מוזלות וחגיגיות. הצרה היא, שהן בדרך כלל גדולות ועתירות קלוריות.
במקום להיענות לפיתוי, למה שלא תזמינו את אהובי לבכם לארוחה רומנטית בבית. תוכלו להדליק נרות, לקשט את השולחן, ויש לנו אפילו הצעה לתפריט עבורכם שהוא גם פשוט להכנה
וגם דל קלוריות, וכמובן – טעים!
למנה ראשונה, תוכלו להתחיל בסלט, למנה שנייה דג, או, לחילופין, אם אתם חובבי בשרים נסו את , וכתוספת. לקינוח נסו את
5. אכלו לאט!
כן, זה נכון! אכילה איטית משפרת את ספיגת המזון בגוף, ועוזרת לנו להרגיש שבעים עם פחות אוכל. זה קורה, מפני שלוקח זמן עד שהקיבה משדרת אותו למוח על כך שאנחנו שבעים.
אם ניקח את הזמן באכילה, המוח יקבל את המידע מהר יותר משנספיק לצרוך עוד אוכל. חוץ מזה, אכילה איטית תאפשר לכם לדבר עם בני הזוג, להביט להם בעיניים להגניב נשיקה.
6. חלקו את הארוחה
אם בכל זאת מצאתם עצמכם אוכלים בחוץ, עדיין תוכלו למתן את צריכת האוכל, ולשמור על משטר הדיאטה. חלקו מנה עם אהובכם! ברב המסעדות, המנות מספיק גדולות ונדיבות ומאפשרות חלוקה לשנים.
בנוסף, וודאו כי אתם בוחרים את המנה בחוכמה – דג אפוי בתוספת סלט טרי וטעים, יכול להוות ארוחה טעימה משביעה ודלה בקלוריות.
7. הפנו את הפוקוס שלכם מנושא האוכל לנושא החשוב באמת…
למרות נטיית התרבות שלנו להפוך כל חג לחגיגת אוכל, אין זה חייב להיות כך. יש הרבה בילויים רומנטיים אחרים, כמו למשל יציאה למועדון ריקודים, מלווה בארוחת ערב קלילה. כך תוכלו להנות מרומנטיקה עם אהובכם, לשרוף קלוריות על רחבת הריקודים
ולהשלים את הבילוי בארוחה קלה ולא משמינה.

מאת: מערכת אתר Diet

ט"ו באב ,מאופיין ביציאה לארוחה טובה עם אהובי ליבנו, מה שיכול להקשות על שמירת הדיאטה. הבאנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את החג בשלום – להנות מהרומנטיקה, ולהימנע מאכילה מיותרת.
הנה הן לפניכם:

1. בחרו בשוקולדים והממתקים מופחתי הקלוריות
איך אפשר לחגוג בלי שוקולד? למעשה, נראה שכל מה שהחג הזה חוגג הוא שוקולד איכותי. אבל צריכת המעדן הזה לא עושה חסד עם הרגלי התזונה והדיאטה שלנו. לפיכך, הטיפ הראשון שלנו – בקשו מבני הזוג להביא לכם את השוקולדים מופחתי הקלוריות.

הפנו את הפוקוס לרומנטיקה ולא אוכל

הפנו את הפוקוס לרומנטיקה ולא אוכל

עוד מידע על צריכת שוקולד בדיאטה: על שוקולד יין ומה שבינהם

2. הכי יפה לפרי כשהוא טבעי
נכון, אין דבר מתבקש יותר מלטבול תות עסיסי בקצפת או שוקולד, אבל אפשר להנות מפירות וגם לדאוג לבריאות ולגזרה! תות שדה מתוק ועסיסי מטבעו,
עמוס באנטי-אוקסידנטים ובויטמין C, ודל בקלוריות. פנקו את עצמכם ואת אוהבכם בקערת תותים ללא רגשות אשמה!

3. זה זמן מושלם לקנות את השמלה שתמיד רצית
זה אולי נראה מוזר, אבל לבישת בגדים בהם אתם מרגישים הכי טוב עם עצמכם ועם הגוף שלכם, עשויה להקל עליכם לעמוד על המשמר מפני פיתויים מתוקים שהחג הזה מביא איתו. תמצאו שאתם מפוקסים יותר במראה הטוב שלכם ובתחושה הנפלאה שזה מעניק לכם, מאשר בהסרת העטיפה מחטיף מתוק. בנוסף, על ידי לבישת בגדים מותאמים לגזרה שלנו, המורגשים היטב על הגוף, נרגיש מסופקים עם פחות מזון, מאשר אם היינו לובשים מכנס סטרצ' עם הרבה מקום להתרחבות..

אגב, באופן כללי, תשמחו לדעת כי שופינג הוא הזדמנות נפלאה לשרוף קלוריות

4. בשלו ארוחה רומנטית בבית
ט"ו באב, זהו לא רק חג לאוהבים, אלא גם למסעדות, כך נדמה. הן מציעות לנו פיתויים בצורת ארוחות מוזלות וחגיגיות. הצרה היא, שהן בדרך כלל גדולות ועתירות קלוריות. במקום להיענות לפיתוי, למה שלא תזמינו את אהובי לבכם לארוחה רומנטית בבית. תוכלו להדליק נרות, לקשט את השולחן, ויש לנו אפילו הצעה לתפריט עבורכם שהוא גם פשוט להכנה וגם דל קלוריות, וכמובן – טעים!
למנה ראשונה, תוכלו להתחיל בסלט גזר עדשים ועשבי תיבול, למנה שנייה דג הליבוט אפוי עם ירקות, העשיר באומגה 3, או, לחילופין, אם אתם חובבי בשר, נסו את סטייק הסינטה ברוטב טחינה. יש לנו אפילו קינוח דיאטטי עבורכם – מוס שוקולד דיאטטי

5. אכלו לאט!
כן, זה נכון! אכילה איטית משפרת את ספיגת המזון בגוף, ועוזרת לנו להרגיש שבעים עם פחות אוכל. זה קורה, מפני שלוקח זמן עד שהקיבה משדרת אותו למוח על כך שאנחנו שבעים. אם ניקח את הזמן באכילה, המוח יקבל את המידע מהר יותר משנספיק לצרוך עוד אוכל. חוץ מזה, אכילה איטית תאפשר לכם לדבר עם בני הזוג, להביט להם בעיניים להגניב נשיקה.

6. חלקו את הארוחה
אם בכל זאת מצאתם עצמכם אוכלים בחוץ, עדיין תוכלו למתן את צריכת האוכל, ולשמור על משטר הדיאטה. חלקו מנה עם אהובכם! ברב המסעדות, המנות מספיק גדולות ונדיבות ומאפשרות חלוקה לשנים. בנוסף, וודאו כי אתם בוחרים את המנה בחוכמה – דג אפוי בתוספת סלט טרי וטעים, יכול להוות ארוחה טעימה משביעה ודלה בקלוריות.

7. הפנו את הפוקוס שלכם מנושא האוכל לנושא החשוב באמת…
למרות נטיית התרבות שלנו להפוך כל חג לחגיגת אוכל, אין זה חייב להיות כך. יש הרבה בילויים רומנטיים אחרים, כמו למשל יציאה למועדון ריקודים, מלווה בארוחת ערב קלילה. כך תוכלו להנות מרומנטיקה עם אהובכם, לשרוף קלוריות על רחבת הריקודים ולהשלים את הבילוי בארוחה קלה ולא משמינה.

לא ניתן להגיב למאמר זה.